Citat:
Ursprungligen postat av
EIIer
Tänkte bara nämna att jag i dag testade amfetamin för första gången i en medicinsk dos typ. Vet inte exakta mg men under 100 åtminstone. Svalde först med vatten men den var en liten dos och endast 50% tas upp så 45 minuter senare tog jag en dos till, lite större och gnuggade in i tandköttet bara, tas det upp snabbare där och får man behålla mer än om man sväljer?
Åtminstone så ville jag säga att jag kände mig klart mer normal, minimal ångest och depressionen försvann rätt mycket så det här var verkligen något som fungerade för mig. Nu gäller det ju dock att inte bruka det dagligen trots att det gav så bra effekt. Inget rus alltså utan enbart för att fungera. Mina bieffekter blev muntorrhet och att jag inte har någon aptit alls vilket typ alla får. I övrigt inget annat negativt! Tog det vid 15-tiden så det borde inte vara problem att somna antar jag utan diazepam och zolpidem?
Vad kan vara lagom att ta i veckan utan att "riskera" beroende (både psykiskt och fysiskt) samt att det inte tär på en? Två sådana här dagar i veckan hade ökat livskvalitén oerhört nämligen.
Tack till er som läst och än mer till er som eventuellt svarar!
Ha. Ha. Ha. Ha. Ha...... till skratten fastnar i halsen om 3 år för att du inte vet hur man ler längre, när amfetaminet har tagit hela ditt liv och din själ.
Alla vi trodde som du i början, "nån gång i veckan". Sen sitter man där på psykakuten i tjack-psykos och benso-absitinens. Don't do it!