2022-07-08, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Experimentell011
Hur boosta dos utan att ta stora doser?
Göra något
Citera
2022-07-09, 07:34
Medlem
Kommissarie.Hybriss avatar
Citat:

Kaffe, energidryck med hög koffeinhalt osv
Citera
2022-07-09, 09:55
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Upptagningsförmågan varierar med administrationssättet, ifall du är intresserad av att exempelvis ge dig in på rövpannor.

(FB) Guide till sk. Rövpanna!
Citera
2022-07-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Upptagningsförmågan varierar med administrationssättet, ifall du är intresserad av att exempelvis ge dig in på rövpannor.

(FB) Guide till sk. Rövpanna!
Tack för svar.
Citera
2022-07-10, 07:39
Medlem
azzkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzkick
Efter många års erfarenhet pga att effedrin försvann är detta lite mat nyttigt, jag lärt mig.
Saxat från eng wiki samt empirisk fakta.

Vill du att halveringstiden blir längre?
Rätt enkelt.

"The half-lives of amphetamine enantiomers differ and vary with urine pH.[5] At normal urine pH, the half-lives of dextroamphetamine and levoamphetamine are 9–11 hours and 11–14 hours, respectively.[5] Highly acidic urine will reduce the enantiomer half-lives to 7 hours;[11] highly alkaline urine will increase the half-lives up to 34 hours"

M.a.o. ät mycket basisk mat lr kräng tex Novalucol.

Mer eufori.
Många förknippar detta med "dex dominerat tjack" dvs "Blomster" Gulaktigt med speciell lukt och kristal konsistens.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Phenyl-2-nitropropene

Man kan enkelt separera dom två isomerna.

"This racemic mixture can be separated into its optical isomers:[note 19] levoamphetamine and dextroamphetamine"

"For example, racemic amphetamine can be treated with d-tartaric acid to form a diastereoisomeric salt which is fractionally crystallized to yield dextroamphetamine."

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Amph...troamphetamine.

Varsågoda =o)

Summa summarum, det finns m.a.o "dex dominerat" tjack.
Så varför är inte detta allmänt känt?
Citera
2022-07-10, 19:12
Medlem
Hatar lukten/smaken av tjack mer än allt annat, så undrar om man skulle kunna banka ut det med lite blåbärs dextro för att maskera lukten, eller är de dåligt att snorta dextro?
Citera
2022-07-10, 21:23
Medlem
Kungabloggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzkick
Summa summarum, det finns m.a.o "dex dominerat" tjack.
Så varför är inte detta allmänt känt?
Det blev snabbt känt pga av effekten, inte pga av teorin bakom.

Ice eller kristalint rökbart meth brukar vara ren D-isomer formen av methamfetamin hcl.
L formen av meth kallades också desoxyephedrine dvs ephedrine utan syreatomen, och återfanns i bland annat vicks inhalatorer in US.

https://calmrehab.com/what-using-cry...-to-your-body/
Citera
2022-07-10, 21:24
Medlem
Kungabloggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
Hatar lukten/smaken av tjack mer än allt annat, så undrar om man skulle kunna banka ut det med lite blåbärs dextro för att maskera lukten, eller är de dåligt att snorta dextro?
Amfetamin har ingen lukt. Det är föroreningarna i orent amfetamin som luktar.
Citera
2022-07-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungabloggen
Amfetamin har ingen lukt. Det är föroreningarna i orent amfetamin som luktar.
Kul fakta, men oavsett vart lukten kommer ifrån så står frågan kvar😂
Citera
2022-07-11, 07:00
Medlem
Kommissarie.Hybriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister

Nej, det går bra. Absolut inget farligt.
Citera
2022-07-12, 17:42
Medlem
Flouvonnes avatar
Hur snabbt tycker ni toleransen ökar per dag man drar? Är inne på tredje dagen och tycker effekten är klart sämre än föregående dagar. Har sovit, ätit och tagit multivitamin varje dag så är inget race det handlar om men ändå. Misstänker att det är dåligt tjack men tanken slog mig också att toleransökning kan spela in. Första kvällen hade jag också druckit massa alkohol så effekten av pulvret kanske kändes bättre än det faktiskt var! Vad tror ni?
Citera
2022-07-12, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Det inte är inte bara du, det verkar dock bli värre på vissa än på andra. Mitt ex till exempel kunde man känna lukten på en meters avstånd om hon hade tagit amfetamin, i synnerhet andedräkten hade en väldigt specifik kemisk lukt.

Lite OT kanske, men hade en kompis som hade en röd t-shirt på sig och sen körde ett race på mephedrone i tre dagar, när han tog av sig t-shirten så hade den röda färgen blivit gul-organge under armhålorna. Om kemiska droger kan vara så frätande genom kroppsvetskor så är det inte heller så konstigt att det avger en lukt.

Har halvkass lever och alltid haft lätt att få modifierad kroppslukt om jag intar något kemiskt, räcker med en ikto så märker jag av det. Hyfsat säker på att det är levern som inte bryter ner lika effektivt och att mycket skit får försvinna ut genom svett typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in