2018-10-11, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenkWeeder
Värt att testa men det går åt mängder i jämförelse med att snorta. Räkna 0,4 eller något sådant per panna. Mvh

Varför går det åt mer? Jag brukar ligga på 0,2 - 0,3 när jag snortar/oralt. Känns inte effekten lika som om jag tog 0,2 i näsan vs 0,2 IV. Hur ofta brukar du höja doseringen? Jag nojar alltid för att överdosera
Citera
2018-10-11, 02:06
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagligmaffia
Varför går det åt mer? Jag brukar ligga på 0,2 - 0,3 när jag snortar/oralt. Känns inte effekten lika som om jag tog 0,2 i näsan vs 0,2 IV. Hur ofta brukar du höja doseringen? Jag nojar alltid för att överdosera

Ett tjackrus är ett tjackrus men när man skjuter får man även kicken, och kicken är över rätt snabbt. Lägg till en kortare rustid och du har ett upplägg för ett jävla jagande. Plus att det egentligen inte finns någon gräns för hur mycket tjack man kan skjuta åt gången (till skillnad från snortande där det invändiga näsutrymmet sätter stopp) så kicken kan alltid uppnås genom en större panna. Så efter ett tag sitter du där och pangar ett gram var fjärde timme och då är det inte ekonomiskt hållbart särskilt länge. Inte för mig i alla fall. Tjack ska överdoseras lite lagom.
Citera
2018-10-11, 04:44
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Värt att testa men det går åt mängder i jämförelse med att snorta. Räkna 0,4 eller något sådant per panna. Mvh

Det gör det väl inte? Man kan givetvis panga 0.1-0.2g utan problem, går själv aldrig över 0.2g.
Citera
2018-10-11, 04:48
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagligmaffia
En fråga: Hur känns en rövpanna vs IV? Påminner effekten om varandra? Jag har testat alla metoder förutom IV.

Värt och pröva IV?

Det går inte att jämföra på långa vägar.

Du får alltså substansen rätt in i blodet och det tas upp till 100%.

Nu var det längesen jag körde rövpanna, men jag upplevde ingen större "kick" jämfört med nasalt intag.
Citera
2018-10-11, 07:02
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Det gör det väl inte? Man kan givetvis panga 0.1-0.2g utan problem, går själv aldrig över 0.2g.

Jag vet ingen som skulle bemöda sig med att skjuta en nolletta.
Citera
2018-10-11, 10:21
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Jag vet ingen som skulle bemöda sig med att skjuta en nolletta.

De flesta börjar skjuta en 0.1a för att känna på kvalité. Finns dom som skjuter det ganska ofta också, behöver ju inte vara 0.5-1g pannor liksom. Tror snarare det är ovanligt att det är sådana höga doser.
Citera
2018-10-11, 13:33
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Ett tjackrus är ett tjackrus men när man skjuter får man även kicken, och kicken är över rätt snabbt. Lägg till en kortare rustid och du har ett upplägg för ett jävla jagande. Plus att det egentligen inte finns någon gräns för hur mycket tjack man kan skjuta åt gången (till skillnad från snortande där det invändiga näsutrymmet sätter stopp) så kicken kan alltid uppnås genom en större panna. Så efter ett tag sitter du där och pangar ett gram var fjärde timme och då är det inte ekonomiskt hållbart särskilt länge. Inte för mig i alla fall. Tjack ska överdoseras lite lagom.

Satan i gatan så styrig man måste bli...Har själv bara testat att "panga" mdpv och det var ju..angenämt..och hemskt.
Citera
2018-10-11, 19:13
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
De flesta börjar skjuta en 0.1a för att känna på kvalité. Finns dom som skjuter det ganska ofta också, behöver ju inte vara 0.5-1g pannor liksom. Tror snarare det är ovanligt att det är sådana höga doser.

Jag tänker inte dra igång "någon vet mest" diskussion men jag är nog bestämd att det skjuts mer nolltreor än nollettor till exempel. Annars kan man ju lika väl fortsätta att använda det nasalt eller oralt, eftersom en nolletta i näsan är rätt många stråk medans en nolletta i koppen inte är kalasmycket att hänga i granen. I min gran åtminstone.

Well, man får testa sig fram för att finna balansen om man nu måste pyssla med tjack. (:

må bäst
Citera
2018-10-12, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittTredjeKonto
Kan man få så pass sänkta levervärden att läkaren reagerar när man går och testar sig pga alkohol? Eller är det betydligt mindre skadligt än så?

Jag har varit inlagd pga sönderpundad lever.
Citera
2018-10-13, 03:33
Medlem
NioLivs avatar
Hej om jag inte missminner mig så skall det väl vara ganska ansträngande för hjärtat att blanda tjack och benso. Som jag kommer ihåg det var det för att hjärtat inte vet om det ska fort eller sakta så man får oregelbunden hjärtverksamhet. Jag blandar ganska ofta tjack med benzo men tycker inte jag märker av detta fenomen.
Som nu tex har jag tagit 2mg xanor till tjacket och tycker det känns som mitt hjärta slår ganska lugnt.

Men hur ligger det till egentligen?

Mvh
Citera
2018-10-13, 18:08
Medlem
Citat:
Det går inte att jämföra på långa vägar.

Du får alltså substansen rätt in i blodet och det tas upp till 100%.

Nu var det längesen jag körde rövpanna, men jag upplevde ingen större "kick" jämfört med nasalt intag.

Hur snabbt får man själva kicken efter när
man skjuter in det? Hur djupt in måste man köra in nålen? Blandar man tjacket med sterilt vatten och isåfall hur mycket?
Citera
2018-10-13, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbzki
Jag har varit inlagd pga sönderpundad lever.

Hur hårt och länge hade du kört då? Hur mycket doserade du per dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in