2017-05-31, 18:17
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Lingstrom
Jag har noll tolerans mot tjack, koks eller andra kraftiga centralstimulantia (dricker ju dock mkt kaffe), och slog i mig 1 gubbe tjack och fick en rätt bra skjuts. Inte så att jag blev hes och knappt kunde prata som det blir ibland.

Dåligt tjack eller för låg dos?
Ett gram IV utan tolerans och effekten blev bara "rätt bra skjuts"? Det låter verkligen som att det var något fel på tjacket. Var försiktig!
Citera
2017-06-01, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VARJAZ
Precis! Det har sin charm att sitta i ett lugn med nallen också, dock kan man få riktigt bra kick på amfetamin om man drar på lite.

Föredrar enbart rent amfetamin helst, så ska köra en tvättning på det mesta (om det inte är 1g eller så).

Märkte det i alla fall efter att jag tvättat koffazon-tjacket och sen blev det ett helt annat rus.

Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Man ska ju fläska på en redig panna 0,4/0,6a

Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Skjuter du en 0.6a med rent amfetamin lär du inte få någon vidare skön kick, snarare en jävligt obehaglig.

Jag slog, häromdagen, helt utan tolerans, 1 gram gatutjack utan något obehag alls förutom ett lätt illamående. Jag väger iofs 120 kg också.

EDIT: Såg att jag skrev detta häromdagen, men var bensad då så hade glömt av det. Sorry!
Senast redigerad av A.Lingstrom 2017-06-01 kl. 17:45.
Citera
2017-06-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Klar det gör. Droger är bäst de första gångerna. Sen går det mer över i vana, begär och missbruk.
Skitsnack. Det kanske gäller amfetamin (det vet jag inte, men jag tvivlar på det), men inte "droger" generellt.

De flesta som testar heroin första gången spyr mest och mår illa och konstigt.

Det samma gäller andra droger. Självklart måste man öka dosen om toleransen ökar, men att alla droger är bäst första gången är helt enkelt BS.
Citera
2017-06-02, 01:13
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Jag slog, häromdagen, helt utan tolerans, 1 gram gatutjack utan något obehag alls förutom ett lätt illamående. Jag väger iofs 120 kg också.

EDIT: Såg att jag skrev detta häromdagen, men var bensad då så hade glömt av det. Sorry!

1g gatutjack är verkligen inte samma sak som 1g rent amfetamin. Låt säga att ditt dos höll en renhet på runt 20%, då har du skjutit 200mg amfetamin och 800mg av något annat.

Jag vill se den personen som skjuter 1000mg amfetamin utan att uppleva något obehag öht, förutom lite lätt illamående.
Citera
2017-06-02, 02:09
Medlem
t3x5s avatar
Citat:

Jag skulle rekommendera att du hänger din kran i närmaste stolpe eller iallafall byter om du kan slå i dig ett gram utan några större bekymmer. Blev du ens påtänd på det?
Citera
2017-06-02, 16:28
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Skitsnack. Det kanske gäller amfetamin (det vet jag inte, men jag tvivlar på det), men inte "droger" generellt.

De flesta som testar heroin första gången spyr mest och mår illa och konstigt.

Det samma gäller andra droger. Självklart måste man öka dosen om toleransen ökar, men att alla droger är bäst första gången är helt enkelt BS.
Nej det är inte bullshit. Visst du kan spy av heroin första gången, men det är fortfarande i början av din s.k. "heroin karriär" som du mår bäst. Till slut måste du bara ta heroin för att inte bli sjuk istället. Sedan finns också en psykologisk spänning med att uppleva nya rus som försvinner med tiden. Varför säger du emot?
Citera
2017-06-02, 16:29
Medlem
Citat:
Nej det är inte bullshit. Visst du kan spy av heroin första gången, men det är fortfarande i början av din s.k. "heroin karriär" som du mår bäst. Till slut måste du bara ta heroin för att inte bli sjuk istället. Sedan finns också en psykologisk spänning med att uppleva nya rus som försvinner med tiden. Varför säger du emot?
För att du har fel och sprider en vanlig myt.

Du är en jubelidiot om du på allvar tror att "jungrufixen" heroin är den bästa någonsin, för alla. Många som testar heroin blir besvikna över att det inte var så bra som de förväntat sig. Det tar ett tag att gå in sig på varor.
Senast redigerad av A.Lingstrom 2017-06-02 kl. 16:32.
Citera
2017-06-02, 16:31
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
För att du har fel och sprider en vanlig myt.
Kom tillbaka när du har lite mer erfarenhet och insikt i vad droger gör. Förstår att det är spännande i början.
Citera
2017-06-02, 16:33
Medlem
Citat:
Kom tillbaka när du har lite mer erfarenhet och insikt i vad droger gör. Förstår att det är spännande i början.
Jag har definitivit mer erfarenhet än du, och de allra flesta jag pratar med (alltså folk som gått på horse i 30+´år) håller med mig.

Flashbacks bästa knarkare någonsin håller också med mig.
Citera
2017-06-02, 16:37
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Jag har definitivit mer erfarenhet än du, och de allra flesta jag pratar med (alltså folk som gått på horse i 30+´år) håller med mig.

Flashbacks bästa knarkare någonsin håller också med mig.
Tror nog även dina vänner som gått på horse i över 30 år tyckte det var mest spännande och givande i början. Opiatberoende blir inte bättre någonstans med tiden.
Citera
2017-06-02, 20:04
Medlem
Hejsan kära flashbackare och tjackare.

Jag har köpt mig ett gram amfetamin som är lite halvkletigt, det funkar att hacka och snorta men det är fortfarande lite fuktigt.
Nu till min fråga, skulle ni rekommendera att torka tjacket före jag lägger det i frysen eller frysa in det som det är (lite halv fuktigt kletigt)

MVH
Citera
2017-06-02, 22:29
Medlem
Easter-Everywheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Hejsan kära flashbackare och tjackare.

Jag har köpt mig ett gram amfetamin som är lite halvkletigt, det funkar att hacka och snorta men det är fortfarande lite fuktigt.
Nu till min fråga, skulle ni rekommendera att torka tjacket före jag lägger det i frysen eller frysa in det som det är (lite halv fuktigt kletigt)

MVH

Är det en aning vaxig konsistens som du inte blir av med, eller är det lösningsmedel du inte riktigt blir av med?
Jag skulle alltid rekommendera att torka Amfetaminet oavsett om du ska frysa det eller bara lägga undan det.

Kan också vara värt att tvätta Amfetaminet, alltså efter det blivit mindre fuktigt och hunnit torka.
(Finns guider på nätet gällande Isopropanol/Aceton reningar)

Fuktigheten beror oftast på lösningsmedel som inte hunnit avdunsta, så snälla var försiktig och använd absolut inte Amfetaminet innan det hunnit torka, alternativt att du tvättat det.
Lösningsmedel så som fenylaceton, ammoniak, et.c är absolut ingenting du vill ha ens i närheten av din näsa, eller ännu värre, upp i näsan och ut i blodet och vidare till hjärnan.

Använd dessa preparat med största försiktighet, du har bara en hjärna.

Citat:
Ursprungligen postat av Easter-Everywhere
Hej kära flashbackare.

Jag har en fråga angående Amfetamin, eller snarare konsistens mellan olika batcher.
Har brukat i cirka 1 år och kommit över diverse batcher med vaxig konsistens, det är alltså inte Amfetaminpasta jag pratar om, utan snarare en variant som gör den nasala administrationen lite opraktisk.

Vad är det som gör att Amfetaminet tar sig an den här vaxiga karaktären? För så vitt jag vet så är sulfaten snustorra.
Är det helt enkelt vanligt bank eller sättet Amfetaminet fraktas/smugglas på som utsätter produkten för skillnader i temperatur/syre?

Ogillar att bomba då jag upplever att magen blir väldigt upprörd samt att mina avtändningar oftast känts starkare via oral administration.

Må väl,
Easter-Everywhere
*Bumpar mitt tidigare inlägg, någon som kan förklara detta för mig?
Tillverkningsmetoder var något som jag i inlägget missade att lägga in som en alternativ faktor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in