Citat:
Ursprungligen postat av
skrunk
Hejsan kära flashbackare och tjackare.
Jag har köpt mig ett gram amfetamin som är lite halvkletigt, det funkar att hacka och snorta men det är fortfarande lite fuktigt.
Nu till min fråga, skulle ni rekommendera att torka tjacket före jag lägger det i frysen eller frysa in det som det är (lite halv fuktigt kletigt)
MVH
Är det en aning vaxig konsistens som du inte blir av med, eller är det lösningsmedel du inte riktigt blir av med?
Jag skulle alltid rekommendera att torka Amfetaminet oavsett om du ska frysa det eller bara lägga undan det.
Kan också vara värt att tvätta Amfetaminet, alltså efter det blivit mindre fuktigt och hunnit torka.
(Finns guider på nätet gällande Isopropanol/Aceton reningar)
Fuktigheten beror oftast på lösningsmedel som inte hunnit avdunsta, så snälla
var försiktig och använd absolut inte Amfetaminet innan det hunnit torka, alternativt att du tvättat det.
Lösningsmedel så som fenylaceton, ammoniak, et.c är absolut ingenting du vill ha ens i närheten av din näsa, eller ännu värre, upp i näsan och ut i blodet och vidare till hjärnan.
Använd dessa preparat med största försiktighet, du har bara en hjärna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Easter-Everywhere
Hej kära flashbackare.
Jag har en fråga angående Amfetamin, eller snarare konsistens mellan olika batcher.
Har brukat i cirka 1 år och kommit över diverse batcher med vaxig konsistens, det är alltså inte Amfetaminpasta jag pratar om, utan snarare en variant som gör den nasala administrationen lite opraktisk.
Vad är det som gör att Amfetaminet tar sig an den här vaxiga karaktären? För så vitt jag vet så är sulfaten snustorra.
Är det helt enkelt vanligt bank eller sättet Amfetaminet fraktas/smugglas på som utsätter produkten för skillnader i temperatur/syre?
Ogillar att bomba då jag upplever att magen blir väldigt upprörd samt att mina avtändningar oftast känts starkare via oral administration.
Må väl,
Easter-Everywhere
*Bumpar mitt tidigare inlägg, någon som kan förklara detta för mig?
Tillverkningsmetoder var något som jag i inlägget missade att lägga in som en alternativ faktor.