2026-08-06, 12:42
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka

Tvångsvård är en väldigt allvarlig medicinsk och juridisk åtgärd så hon var jätte jättesjuk

Ja, man kan ju tro det. men riktigt så är det inte.
Du kan vara " ett intressant fall "
Du kan ha " något jag forskar på "

Jag har själv ställt frågan: Varför blev hon inlagd ?

Svar : En spännande psykiatrisk anamnes var svaret.

med en uttråkad, blase, Psykiater så är allt möjligt och ingen kommer ifrågasätta dej
Citera
2026-08-06, 13:18
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyTikka
Oj, vet du vilken? Blev ju sjukt nyfiken hur han hamna där!

Nej kan kolla med min källa
Citera
2026-08-06, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
Nej kan kolla med min källa

Han har tidigare jobbat på mojo i alla fall, ligger på adelsgstan
Citera
2026-08-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Ja, man kan ju tro det. men riktigt så är det inte.
Du kan vara " ett intressant fall "
Du kan ha " något jag forskar på "

Jag har själv ställt frågan: Varför blev hon inlagd ?

Svar : En spännande psykiatrisk anamnes var svaret.

med en uttråkad, blase, Psykiater så är allt möjligt och ingen kommer ifrågasätta dej

Och vem har du ställt den frågan till? För det är helt enkelt inte sant.

För det första måste en allvarlig psykiatrisk störning fastslås, sen ska en överläkare ta beslut om att det verkligen behövs (och såklart måste patienten vägra vård).

Det är inget som görs för att någon läkare vill forska på dig (btw så måste patienten skriva under för att vara med i studier vilket ganska uppenbart inte går hand i hand med tvångsvård) eller för att någon läkare har tråkigt.

Sen är han ju dessutom inte överläkare från vad jag förstår - vilket innebär att han inte är den som tagit beslutet.
Citera
2026-08-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeMadeYou
Fan klantigt att bli uppraggad av en psyko-brud som sen direkt börjar kräva pengar.
Är ju uppenbart att det var hennes mål från början.

Påtvingat oralsex är såklart också en ren scam. Man kan inte påtvinga någon oralsex. Personen måste själv öppna munnen för att kunna suga en kuk.

Jaa jävlar. Man måste sära på benen för att få kuk också, så våldtäkt är ju påhittat också.
Jävla idiot du är. Ryser över hela kroppen. Samtidigt känner jag mig sorgsen att såna som du existerar i samhället. Du är helt klart en person som skulle vilja vara i läkarens sits, utnyttja och skylla på alla andra förutom dig själv.
Citera
2026-08-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvarped25
Jaa jävlar. Man måste sära på benen för att få kuk också, så våldtäkt är ju påhittat också.
Jävla idiot du är. Ryser över hela kroppen. Samtidigt känner jag mig sorgsen att såna som du existerar i samhället. Du är helt klart en person som skulle vilja vara i läkarens sits, utnyttja och skylla på alla andra förutom dig själv.

De är helt klart skrämmande många.
En del av mig vill intala mig att de mest är människor som trollar, att de är därför dem är så många här på FB.
Men min mer realistiska sida tänker att de förmodligen är såhär många IRL med, bara här de vågar uttrycka vad de alltid tycker och tänker inombords
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in