2026-07-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Vill du suga av honom för benzo?

Tack det är bra! Har vägrat låta han ha med min vård och göra för han är en vidrig människa rakt igenom och alltid varit! Kastar både bord och stolar efter aset 🤮🤮
Blev bara förvånad att han fått jobb så fort igen och nyfiken på vem den nya arbetsgivaren är som kan titta och andra hållet och låta han fortsätta och ändå sova om nätterna..
Citera
2026-07-16, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyTikka
Vart jobbar han nu inom vården?

Han hade fått ett nytt arbete i vården och skulle börjat nu i våras/sommar av Region Gotland men av okänd anledning började han inte. Det var ett arbete där han kunnat fortsätta skriva ut mot "gentjänster". Så illa att det var Mini Maria (unga missbrukare) eller BUP var det inte utan en annan vårdenhet.
Citera
2026-07-16, 20:05
Medlem
Har hört att han jobbar på fastlandet av en
Som jobbar på psykiatrin.
Citera
2026-07-16, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohjajjamensan
Nä, varken kvinnorna, läkaren som har svårt att få kärlek eller vården påstår att han indirekt/direkt köpt sex genom att skriva ut narkotikaklassade tabletter. Dessa tre parter har gemensamt intresse av att dölja det. Vet man vilken press läkare har på sig att skriva ut narkotikaklassade mediciner, bland annat Benzo, så har man god anledning att tro att det var så det ligger till.

Jag vet inte just nu men Gotland har länge legat nära/i sverigetoppen när det gäller utskrivningar.

Jag lägger inte skulden på missbrukare att de försöker få droger utskrivna men vården har jättestora problem med missbrukare som vill ha preparat. Sådant ligger till exempel bakom ganska många av hotsituationerna. En person som köper sex genom att skriva ut knark är helt olämplig som läkare.

Jag skall inte uttala mig om hur det är på andra håll i Sverige men jag tycker massor av sexuella övergrepp och liknande sopas under mattan i vården på Gotland. Vare sig det är annan personal eller vårdtagare som utsätts.

Läkaren i detta fall fick ju faktiskt ett ett annat jobb i vården på ön och detta skedde efter det att en stor del av anmälningarna kommit in. Låter lite som man ville ge honom en chans till.

Frågar igen: vad baserar du allt detta på?
Vad jag kan se har inte Gotland rapporterats ligga u topp om att skriva ut narkotikaklassade läkemedel men om du har en sån källa att läsa så läser jag gärna,

Och hur vet du att massvis med sexuella övergrepp inom vården på Gotland sopas under mattan?
Det är väldigt stora påståenden att lägga utan att kunna svara på vad du grundar dem på,
Citera
2026-07-16, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohjajjamensan
Han hade fått ett nytt arbete i vården och skulle börjat nu i våras/sommar av Region Gotland men av okänd anledning började han inte. Det var ett arbete där han kunnat fortsätta skriva ut mot "gentjänster". Så illa att det var Mini Maria (unga missbrukare) eller BUP var det inte utan en annan vårdenhet.

Det är ju dock bara inom psykiatrin eller mini Maria som man jobbar med narkotikaklassade läkemedel och missbrukare
Citera
2026-07-17, 12:00
Medlem
Citat:
Tack det är bra! Har vägrat låta han ha med min vård och göra för han är en vidrig människa rakt igenom och alltid varit! Kastar både bord och stolar efter aset 🤮🤮
Blev bara förvånad att han fått jobb så fort igen och nyfiken på vem den nya arbetsgivaren är som kan titta och andra hållet och låta han fortsätta och ändå sova om nätterna..
Ok
Citera
2026-08-04, 09:09
Medlem
Nått nytt som kommit fram 🥲
Citera
2026-08-04, 17:31
Medlem
https://www.helagotland.se/nyheter/visby/artikel/region-gotland-kande-till-uppgifter-om-psyklakaren/r498510j

Nytt som kommit fram
Citera
2026-08-04, 23:32
Medlem
Citat:
https://www.helagotland.se/nyheter/visby/artikel/region-gotland-kande-till-uppgifter-om-psyklakaren/r498510j

Nytt som kommit fram

Varför anställer man som chef en sådan läkare?
Citera
2026-08-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Varför anställer man som chef en sådan läkare?

Det är en väldigt bra och relevant fråga. Han har ju visat från början att han är dålig läkare och jag hoppas han aldrig mer får jobba som en heller.
Jag mår så jävla mycket bättre av att veta att han satt sig så jävla mycket i skiten.
Citera
2026-08-05, 21:59
Medlem
Kebabkas avatar
Hört att han arbetar i klädbutik på Adelsgatan för tillfället
Citera
2026-08-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
Hört att han arbetar i klädbutik på Adelsgatan för tillfället

Oj, vet du vilken? Blev ju sjukt nyfiken hur han hamna där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in