Igår, 13:22
  #1
Medlem
Drettans avatar
När vi ger asylsökande tillträde till landet, så tar vi ju inte bara in dem utan även de framtida barn dom planerar att föda. Och de länder som de flyttade ifrån är barnafödande prio 1 efter gud.

Om vi tar invällningsåret 2015 som exempel
så släpptes 163 000 personer in.
Föder dessa endast tre vardera har vi egentligen släppt in 489 000 pers!

föder dom 7, vilket inte är ovanligt, har vi släppt in 1,1 miljoner pers, fast vi trodde vi bara släppte in 163 000!

Så borde man kräva kastrering/sterilisering vid godkänd asylhantering?
Säga: ok, vi kan rädda er, men då ska ni inte släppa in ännu fler bakvägen, denna ansökan gällde er inte hela ert släktträd
Citera
Igår, 13:25
  #2
Medlem
Ja. Åtminstone borde så ske med folk, framför allt män, som redan har barn.
Citera
Igår, 13:28
  #3
Medlem
Drettans avatar
Den som vill kan ju fundera vidare sen hur det bli när dessa 1.1 miljoner eller 489 000 pers ska börja föda, hur talen ser ut då

Då börjar vi snabbt närma oss Annie Lööfs dröm om 40 miljoner inv (invånare alt invällare)

Annie Lööf välkomnar 40 miljoner invandrare till Sverige.
https://www.youtube.com/watch?v=a-lo0cuEzhQ
Citera
Igår, 13:31
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
När vi ger asylsökande tillträde till landet, så tar vi ju inte bara in dem utan även de framtida barn dom planerar att föda. Och de länder som de flyttade ifrån är barnafödande prio 1 efter gud.

Om vi tar invällningsåret 2015 som exempel
så släpptes 163 000 personer in.
Föder dessa endast tre vardera har vi egentligen släppt in 489 000 pers!

föder dom 7, vilket inte är ovanligt, har vi släppt in 1,1 miljoner pers, fast vi trodde vi bara släppte in 163 000!

Så borde man kräva kastrering/sterilisering vid godkänd asylhantering?
Säga: ok, vi kan rädda er, men då ska ni inte släppa in ännu fler bakvägen, denna ansökan gällde er inte hela ert släktträd

Du menar att det släpptes in 163000 kvinnor som väl här fött 3 barn?
Kommer det 163000 får man väl anta att hälften är män och hälften kvinnor.
Citera
Igår, 13:38
  #5
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
När vi ger asylsökande tillträde till landet, så tar vi ju inte bara in dem utan även de framtida barn dom planerar att föda. Och de länder som de flyttade ifrån är barnafödande prio 1 efter gud.
Ja, det är det vi tror och hoppas på, ditt dumhuvud. Hur ska det annars bli fler svenskar som kan betala skatt. Idiot.
Citera
Igår, 13:42
  #6
Medlem
TELAVIV91s avatar
Nej. Givetvis inte.
Citera
Igår, 13:47
  #7
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
Du menar att det släpptes in 163000 kvinnor som väl här fött 3 barn?
Kommer det 163000 får man väl anta att hälften är män och hälften kvinnor.


Det var ett räkneexempel

Men om du ska vara på det viset, så beräknades lika många kommit in alltså 163 000 st som inte registrera sig över huvud taget utan gick under jord direkt i risk att få avslag, var rätt lätt att slinka in
Så egentligen mottog vi 326 000 st under denna tid, så min beräkning stämmer ändå ungefärligt

Men frågan var om dom borde steriliseras för att få asyl?
Citera
Igår, 13:49
  #8
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Nej. Givetvis inte.


Varför inte?
Om du bjuder mig på biokväll, och jag tar med 9 ankungar i släptåg, ska du betala för dom också?
Citera
Igår, 13:51
  #9
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
Du menar att det släpptes in 163000 kvinnor som väl här fött 3 barn?
Kommer det 163000 får man väl anta att hälften är män och hälften kvinnor.
Du förstår väl att TS dels inte är den vassaste kniven i lådan, dels inte bryr sig om ”detaljer”.

I sak är ett sådant krav inte förenligt med svensk rättsordning och åtaganden genom internationella konventioner.
Citera
Igår, 13:51
  #10
Medlem
Drettans avatar
Borde vara två val.

Ok, ni två kommer in,, då ska det förbli ni två om 10 år också!
Om 10 år ska ni två inte ha förvandlats till 17 personer, inklusive morföräldrar med krämpor



Ska samma avtal gälla anställning?
Du blir insläppt på ett företag, sen ska alla dina ungar ha varsitt kontor
Funkar ju inte

Åk till ett annat land, eller klipp äggledaren
Citera
Igår, 13:55
  #11
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Du förstår väl att TS dels inte är den vassaste kniven i lådan, dels inte bryr sig om ”detaljer”.

I sak är ett sådant krav inte förenligt med svensk rättsordning och åtaganden genom internationella konventioner.


Jag förstår att du kom undan mattelektionen så, att du ville ha bevis från läraren att Stig verkligen köpte 1 kg potatis och hur länge dom skulle koka om det var 2 kg, för at dölja att du inte kunde räkna

Det kallas rökridåer i sverige
Går inte att lägga rökridå på att vi gav er lillfingret men ni skulle ha en hel stad med varsin moske.
Citera
Igår, 14:00
  #12
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
Du menar att det släpptes in 163000 kvinnor som väl här fött 3 barn?
Kommer det 163000 får man väl anta att hälften är män och hälften kvinnor.


ÖVER TID har väl trotsallt ändå 163 000 utländska äggledare släppts in i Sverige?
Hur många extra invällare blir det om dessa 163 000 inkomnamellan 1976 -2026 börjar föda ur sig?
(mångt många fler än så, men vi håller oss till det talet så ChrisLynch inte förvirrar sig)
Blir det fler än vi tänkt oss, eller blir det färre ??

Snille.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in