2026-06-24, 11:24
Medlem
Ja, ni svennar förtjänar inget bättre än MP i regering som ni hållit senaste decennierna. Min röst är enbart till för att rasera det där landet, eftersom jag inte bor där längre. Ni förtjänar högre skatter på allt, klimathysteri, fri invandring och pridetåg på förskolorna.

Jag lämnade det där landet för lång tid sedan när jag insåg att det bara fanns idioter i landet.

Hur ser ni på oss som bor i utlandet och kommer rösta bara för att jävlas?
2026-06-24, 11:26
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Ja, ni svennar förtjänar inget bättre än MP i regering som ni hållit senaste decennierna. Min röst är enbart till för att rasera det där landet, eftersom jag inte bor där längre. Ni förtjänar högre skatter på allt, klimathysteri, fri invandring och pridetåg på förskolorna.

Jag lämnade det där landet för lång tid sedan när jag insåg att det bara fanns idioter i landet.

Jag gör samma sak. Dumsvensken har grävt sin egen grav och nu fyller jag den.
2026-06-24, 11:31
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Det är väl kul för dig som föddes in i en rik familj. Vad skulle någon som du arbeta med utomlands egentligen? Sitta på något sunkigt callcenter i Aten eller Malaga?
2026-06-24, 11:35
Medlem
Citat:
Det hjälper inte att fly Sverige, vi sitter alla i samma (globala) sjunkande skepp. Om du så flyttar till Antarktis så kommer du snart bli varse om konsekvenserna av den hårlösa apans galenskaper.

Själv röstar jag inte alls, och jag hoppas fler följer detta exempel!
2026-06-24, 11:40
Avstängd
dude2ks avatar
Hehe ja, detta sker i hela västvärlden. Så vad pratar TS om, bor du i Antarktis?
2026-06-24, 11:48
Medlem
halaltarzans avatar
Jajaja, TS kommer nog hem igen när det blir för varmt i MC, eller om han råkar bli sjuk. Och då kan han vara glad för att han röstade rött/rätt.
2026-06-24, 11:59
Medlem
HBTKuks avatar
Ingen bryr sig om vad du röstar på.
2026-06-24, 12:01
Medlem
Onanikrems avatar
Hur vi ser på er? Vi ser inte ens på er. En avklippt tånagel ungefär på sin höjd.

Kan ta kommande fyra svåra år, har gjort det förr och kommer kunna göra det igen. därför man spar i ladorna.
2026-06-24, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jajaja, TS kommer nog hem igen när det blir för varmt i MC, eller om han råkar bli sjuk. Och då kan han vara glad för att han röstade rött/rätt.

Han kommer inte rösta, dessa orkar sällan masa sej i väg till ambassad eller konsulat.

Utlandssvenskar röstar inte. Typ 30 % orkar bry sej
2026-06-24, 12:21
Medlem
FNLSs avatar
Har du ändrat dig. För en månad sedan skulle du rösta på återvandringsverket.
Citat:

2026-06-24, 12:27
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:

Jag förstår dig, när man bor utomlands inser man vad mera fungerande länder är för något. Få svenskar vet om detta utan de vet inte vad ett normalt land är för något, det är som de bodde i DDR och aldrig sett världen. Det går inte att ändra på och istället så får man låta Sverige vara ett varnande exempel för omvärlden.
2026-06-24, 12:47
Medlem
TS har åtminstone varit konsekvent nog att lämna landet han dömer ut. Det märkliga är snarare svenskar som ser problemen, klagar på dem dagligen och ändå fortsätter rösta för mer av samma sak.

När man bott utomlands ett tag inser man att mycket som i Sverige beskrivs som "normalt" i själva verket är ganska unikt, och inte alltid på ett bra sätt. Därför förstår jag vad HipToBeSquare menar med att perspektivet förändras när man jämför med fungerande alternativ.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in