Citat:
Ursprungligen postat av
Burgerbraukeller
Ja, ni svennar förtjänar inget bättre än MP i regering som ni hållit senaste decennierna. Min röst är enbart till för att rasera det där landet, eftersom jag inte bor där längre. Ni förtjänar högre skatter på allt, klimathysteri, fri invandring och pridetåg på förskolorna.
Jag lämnade det där landet för lång tid sedan när jag insåg att det bara fanns idioter i landet.
Hur ser ni på oss som bor i utlandet och kommer rösta bara för att jävlas?
Har ungefär samma tankar om svenskarna men röstar höger för att hålla nere skatten eftersom jag fortfarande bor i Sverige (flyr utomlands så fort jag kan).
Helt för att sälja ut sverige totalt till globala företag, att USA/NATO/EU etablerar stora militärbaser överallt i landet, att Sverige blir uppmarschområde åt NATO, att tech-jättar bygger datahallar överallt i landet (att alla arbetstillfällen på dessa hallar går till kompetensinvandering från Indien och Kina), att kärnkraftsverk och vindkraftverk byggs över hela landet, att internationella bolag får gräva efter uran precis hur mycket som helst, att militär och polis marscherar i Pride-tåget, att trans läser sagor för barn.