2026-06-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Jag visste inte att han var en vänsteraktivist och SD-hatare,men det är han tydligen.
När SD är Sveriges största parti hos män och det handlar om herrfotboll så borde väl inte en sån som han fått göra officiella VM-låten?

I morgon när Jimmie Åkesson håller sitt tal i Almedalen så ska fjanten med pottfrilla och hans vänner hålla en spelning samtidigt.
Dom ska ha en folkfest som de kallar ”Vi är Sverige”

Hoppas att det går åt helvete både för honom och det ”svenska” landslaget.

Här kan ni lyssna på vad han har att säga.

https://www.instagram.com/reel/DZ79P3SCknI/
Skandalen är obefintlig eftersom ingen hör tåten, ingen vet vem han är.
Endast en liten klick journalsiter och kulturpersoner på södermalm har koll på detta...
Citera
2026-06-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Endast en liten klick journalsiter och kulturpersoner på södermalm har koll på detta...

Han sjöng låten på allsång på skansen igår med miljonpublik och fick dessutom en hälsning från fotbollslandslaget.
Citera
2026-06-24, 21:43
Medlem
Citat:
Han sjöng låten på allsång på skansen igår med miljonpublik och fick dessutom en hälsning från fotbollslandslaget.
det gör ingen skillnad. ingen minns varken honom, låten eller fotbollslandslaget i morgon...
Citera
2026-06-24, 21:53
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Jag tror inte att jag har hört den?
Det måste vara den första vm låten någonsin i mitt liv som jag inte ens vet vilken det är.
Jag lyssnar visserligen inte på radio längre. Spelas den mycket?

P4 trycker tydligen igenom den en hel del och det samma gäller väl även för reklamkanslerna.

Har hört den någon gång och generellt sett är det en ganska kass låt som inte direkt får mig att tänka på fotboll eller VM. Ingen låt som kommer gå till historien som en av de stora svenska om man säger så.
Citera
2026-06-24, 22:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Väldigt lite invandrare i hans folkfest som är döpt till ”Vi är Sverige”

I musikvideon för hans kassa låt också.

Kollar man hans bostadsområde är det nästan bara svenskar, några kineser, en mongol och en kurd, men inga Mohammed eller Ahmed.
Senast redigerad av Ganonito 2026-06-24 kl. 22:07.
Citera
2026-06-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Dåså. Inget att bry sig om således. Förutom kanske att tusentals lyssnade. Hur många lyssnade på Jimmie?
Citera
2026-06-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Han hatar inte SD.
Han älskar demokrati, klimatet och att allas lika värde.
Att sedan SD vill förstöra det han gillar ger han sig på. Inte SD i sig.

Att män gillar SD är väl för att vi generellt är de som våldtar fler, mördar fler och är betydligt sämre utbildade än kvinnor. Sämre konselvenstänk helt enkelt.

DU är verkligen ute på hal is med desinformation om folk som är sd:are. Snarare är det patrasktet som Sverige S tar in som står för de våldtäkter på bl.a äldreboende. Har du legat under en sten senaste åren? När all den sjuka invandringen kom 2015 så ökade just de brotten, lustigt va!?
Citera
2026-06-24, 23:13
Medlem
Tranquility Bass avatar
Varför ska politiska åsikter avgöra om man får göra officiella låtar? Varför denna kärlek för censur?
Citera
2026-06-25, 00:13
Medlem
Proras avatar
Den här Thomas Stenström bor tydligen i ett helvitt område på säkert avstånd från all skit massinvandringen fört med sig. All ilska mot honom i ett nötskal: ett hycklande vänsterkräk som vill att andra ska agera fendrar medan han själv ska sitta och känna sig förträffligt god.
Citera
2026-06-25, 01:36
Medlem
Jimmie Åkesson om Thomas..
https://vm.tiktok.com/ZNRT4TENv/

Thomas från idag, vilken nolla.
https://vm.tiktok.com/ZNRT4wh8F/
Senast redigerad av Ahlenius86 2026-06-25 kl. 01:43.
Citera
2026-06-25, 05:32
Avstängd
Gallagher ifrån temu…

Han vill så gärna va som Håkan Hällström….

Varför skulle han in och peta i politiken?? Han är redan hatad.
Citera
2026-06-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Dåså. Inget att bry sig om således. Förutom kanske att tusentals lyssnade. Hur många lyssnade på Jimmie?
Du har aldrig hört talas om ”predika för redan frälsta”…
De tusen var ju bara artister och journalister från Södermalm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in