2026-06-25, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Du har aldrig hört talas om ”predika för redan frälsta”…
De tusen var ju bara artister och journalister från Södermalm.
Det skulle jag iofs säga att Jimmie gjorde också, predikade för de redan frälsta och journalister.
Citera
2026-06-25, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det skulle jag iofs säga att Jimmie gjorde också, predikade för de redan frälsta och journalister.
Du har nog missat vad Almedalen är… där har inte varit en ”vanlig” väljare på 30 år
Citera
2026-06-25, 17:44
Medlem
kibokos avatar
Idag hade sossarna och miljömupparna sina dagar. Var väl bara att ta en gitarr och skräna tillbaka som hämnd för de som blev kränkta igår.
Citera
2026-06-26, 00:35
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Den här Thomas Stenström bor tydligen i ett helvitt område på säkert avstånd från all skit massinvandringen fört med sig. All ilska mot honom i ett nötskal: ett hycklande vänsterkräk som vill att andra ska agera fendrar medan han själv ska sitta och känna sig förträffligt god.
Ja, vi som minns hur han sjöng falskt innan AI-korrigering uppfanns nyligen kan bara instämma i det du säger. Det var dom tidiga gallskriken på Skansen som visade vara Thomas i direktmikrofon utan Autotuner.

Thomas lär också vara gammal piratpartist som anser att andras låtar är allas låtar. Det är kommunism in the making. - Äras den som äras bör, Tomme-Tommas!!
Senast redigerad av Schnuppfen 2026-06-26 kl. 00:38.
Citera
2026-06-26, 00:40
Medlem
En vänsterextremist längst ut på vänsterkanten som lierar sig med MP.
Citera
2026-06-26, 02:27
Medlem
Erki122s avatar
Stenström har verkligen en flexibel moral: ena dagen hyllas han av Greenpeace för att han predikar om vår gemensamma framtid och vill tysta oliktänkande i Almedalen – några timmar senare bränner han jetbränsle till Dallas för att se Sverige spela fotboll. Att vara klimatkämpe, demokrativäktare och jetset-turist på samma gång kräver en helt egen sorts självgod hybris. Vilken idiot
Citera
2026-06-26, 19:57
Medlem
Han får ha sina åsikter,rösta på V,Putin kramare,Palestina aktivist.Bryr mig inte.Men låten är total kass.Fattar inte
att låten bli officiell.
Citera
2026-06-26, 21:40
Medlem
Muppetys avatar
Visst, "Slå mig hårt i ansiktet"...

Pinsamt att han ger ut en singel med sina poser på...

Man kallar inte sig sig själv för "popstjärna" eller "rockstjärna", som han gör...
Citera
2026-06-27, 20:44
Medlem
Han är i blåsväder nu:

Citat:
För några dagar sen skrev Thomas Stenström under på ett klimatuppror – nu hälsar han på landslaget i Dallas.

Det går inte hand i hand, enligt utrikesminister Maria Malmer Stenergard (M).

”Moralpredika först, flyg sen!”, skriver hon på X.
https://www.expressen.se/sport/utrikesministerns-kanga-till-vm-artisten-moralpredika-forst-flyg-sen/

Rätt muppigt agerande av Stenis va?
Alltid tyckt hans låtar är skräp också.
Citera
2026-06-27, 21:36
Medlem
När dom kör Sveriges matcher på storbildsskärm på olika arenor och platser har dom alltid ett jäkla drag innan matchen med öl och musik.
Inte en enda gång har jag hört att dom spelar hans VM-låt.

Det ”Kanna på” och en ny version av ” När vi gräver guld i USA” som gäller.
Citera
2026-06-27, 22:26
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maniskasamen
Han är i blåsväder nu:

https://www.expressen.se/sport/utrikesministerns-kanga-till-vm-artisten-moralpredika-forst-flyg-sen/

Rätt muppigt agerande av Stenis va?
Alltid tyckt hans låtar är skräp också.

Stenström är en posör och godhetssignalerare. Och ovanpå det en väldigt medelmåttig artist som skrev en VM-låt nästan ingen hört eller bryr sig om.

Att han dygssignalerar kring klimat och sen sätter sig på ett långflyg till USA är väldigt 'on-brand' för den här typen av individer. Det är otroligt pinsamt.
Citera
2026-06-28, 00:21
Medlem
Ograsts avatar
På temat gör som jag säger, inte som jag gör. Det är alla andra som ska förändra hur de lever, förutom jag och mina kompisar förstås!

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/K8WKX5/utrikesministerns-kritik-mot-thomas-stenstrom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in