Citat:
Ursprungligen postat av
TordNyman
Jaha det är så också haha, ja nä jag har som sagt aldrig lyssnat på skiten, jag men varför skulle jag göra det? Att lyssna på någon ointressant "kändis" prat om sitt liv.... Jag skulle lika gärna lyssna på Yngve 72 års livshistoria... Att någon är "kändis" gör inte deras liv mer intressant, snarare tvärtom...
Jag skulle också vilja lyssna på någon helt okänd människa i radio. Tror det finns hur många intressanta personer som helst. Arbetar i åldringsvården och jag lovar att jag fått SÅ många intressanta historier från de äldre-äldre då de var unga, att så gjorde de då och så var det då.
@ Sveriges Radio: Ger er en programidé här om det kan vara något.
Och det kan det.