2026-06-23, 20:34
Avslutad
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2026/juni/23/23-juni-18.13-sexualbrott-bromolla/

En man i 70 årsåldern har åkt runt på sin permobil i centrala Bromölla och onanerat. Flera yngre flickor har ringt till polisen om mannen. Polis hittade mannen till slut i centrala delarna av Bromölla.

Anmälan om sexuellt ofredande har upprättas.

Kommentarer om dåren?
Citera
2026-06-23, 20:40
Avstängd
Permobil? Ingen funktionsnedsättning i kuken tydligen. Biståndshandläggaren får kanske omvärdera sitt beslut.
Citera
2026-06-23, 20:42
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2026/juni/23/23-juni-18.13-sexualbrott-bromolla/

En man i 70 årsåldern har åkt runt på sin permobil i centrala Bromölla och onanerat. Flera yngre flickor har ringt till polisen om mannen. Polis hittade mannen till slut i centrala delarna av Bromölla.

Anmälan om sexuellt ofredande har upprättas.

Kommentarer om dåren?

Tycker jag läst om blottare och onanister nu varje dag senaste två veckorna. Verkar vara sjukt vanligt. Kul med folk som förstör sina liv.
Citera
2026-06-23, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Tycker jag läst om blottare och onanister nu varje dag senaste två veckorna. Verkar vara sjukt vanligt. Kul med folk som förstör sina liv.

Börja bli många nu.

Undra om dessa dårar söker uppmärksamhet.
Citera
2026-06-23, 20:46
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Börja bli många nu.

Önskar jag hade svar till dig, aldrig förstått mig på grejen att visa kuken för någon om det inte är någon jag haft sex med. Mycket märkligt.
Citera
2026-06-23, 20:47
Medlem
Citat:

Det är sommar, mer sexualdårar i görningen då.
Citera
2026-06-23, 20:57
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Citat:
Börja bli många nu.

Kan det vara så enkelt att de söker fängelse då det förhindrar utvisning?
Citera
2026-06-23, 21:30
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:

Är man 70 år gammal i permobil har man inte särskilt mycket liv kvar att förstöra.

Hamnar han bakom galler får han ju dessutom sex, men inte med tonårstjejer utan tatuerade brunhyade män som tydligen våldtar män i svenska fängelser nuförtiden. Och i hans ålder får han inte vara så kräsen, sex som sex.
Citera
2026-06-23, 21:33
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Är man 70 år gammal i permobil har man inte särskilt mycket liv kvar att förstöra.

Hamnar han bakom galler får han ju dessutom sex, men inte med tonårstjejer utan tatuerade brunhyade män som tydligen våldtar män i svenska fängelser nuförtiden. Och i hans ålder får han inte vara så kräsen, sex som sex.

Beror väl lite på om han har en fru som är vid livet, barn, barnbarn etc. Man går ju inte i graven med flaggan i topp direkt.
Citera
2026-06-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Permobil? Ingen funktionsnedsättning i kuken tydligen. Biståndshandläggaren får kanske omvärdera sitt beslut.

Undrar lite hur biståndshandläggaren (vem det nu är?) blir inblandad?
Står att gubben är 70 år o då borde vara en pensionär.
Citera
2026-06-24, 00:19
Medlem
BritishSmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonWrede
Undrar lite hur biståndshandläggaren (vem det nu är?) blir inblandad?
Står att gubben är 70 år o då borde vara en pensionär.
Är man i behov av permobil så är det rätt logiskt att det finns någon slags biståndsbesömare med i bilden. LSS exempelvis.

Fallet verkar ju gälla nån handikappad individ. Så förstod jag det åtminstone.
Citera
2026-06-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BritishSmile
Är man i behov av permobil så är det rätt logiskt att det finns någon slags biståndsbesömare med i bilden. LSS exempelvis.

Fallet verkar ju gälla nån handikappad individ. Så förstod jag det åtminstone.
Är bekant med 3 stycken i mitt bostadsområde som har köpt egna permobiler.
En brukar jag låna ibland när jag ska handla lite på affären som är för tungt att bära.

Kan vara lite skillnad om man har fått ett litet handikapp med rörelseförmågan
och ansökt att få hjälp med en sådan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här