Citat:
Ursprungligen postat av
skriftbyte
Måste man inte roota mobilen för att det ska fungera?
Ja verkligen, eftersom vipern ger dig full kontroll över drivrutinerna för ljud.
Enklast är om du installerar viper4windows, eftersom Windows gör det lättare, om antivirus stängs av såklart.
Dfx kan du alltid installera, i brist på vipern.
Jag körde dfx sen jag var ung grabb.
Många fester förgylldes av dfx.
Det optimala är att ha vipern i en mobil,men då måste man verkligen följa instruktionerna i nån youtubevideo om den specifika telefonen.. och det finns alltid risk för att mobilen blir en tegelsten.
Jag har installerat vipern i tre mobiler, och bara saboterat två mobiler på vägen.
Nu har jag en mobil som är enbart för ljud.
Kan koppla upp den på vilket ljudsystem som helst och få folks hakor att hamna på golvet.