Citat:
Ursprungligen postat av
Noetlovskij
Ptja, vad vet väl jag. Har bara en magisterexamen i ljudteknik.
"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet".
Om du tycker det låter bra, visst, kör på.
Du kan ha vilka utbildningar du vill.
Riktiga ljudnördar som mig kallas audiophiles och vi jagar den perfekta ljudet.
Jag hade för fan en webbshop där jag sålde mobiler som hade viper4android, men folk vet inte vad det är så jag fick inte en enda mobil såld, och då la jag ner.