Citat:
Ursprungligen postat av
Fioehlbaerth
Verkar som att google var ute och fotade på 80-talet.
Ok, det står faktiskt en svarting bakom hållplatsstolpen. Bilden är från sept 2011, har väl hänt en del sen dess.
Nja... ser ungefär lika dant ut nu. Har alltid gillat de sovjetinspirerade betongbrutalistiska garagen.
men att google inte kör ut där är av ren självbevarelsedrift. Däremot har områdena runt om bebyggts något enormt.