Citat:
Ursprungligen postat av
Bokki89
Du kan naturligtvis hålla fast vid din definition, men då är det bara din definition inte någon objektiv slutpunkt och det gör den inte automatiskt mer giltig än andra, bara mer exklusiv och nej, Arafat dog inte av aids utan det finns rapporter om förhöjda halter av polonium-210 i hans kvarlevor, vilket är en helt annan diskussion än de etiketter du försöker använda som retoriskt vapen och frågan kvarstår ändå varför skulle just din äldre avgränsning ha tolkningsföreträde när den i praktiken exkluderar människor som andra rimligen inkluderar?
frågan är väll varför din ska trumfa min, eller arafats/fns, eller någon annans?
jag ser ju att min rent praktiskt tillämpats, så då kan jag se problemet som faktiskt finns, utan att behöva konstruera några som aldrig funnits.
finns även rapporter på att han dog i aids, men som sagt, du verkar veta att det är Mohammed Abdel Rahman Abdel Raouf Arafat al-Qudwa al-Hussein, "1988-palestinernas"... ledare vi pratar om, så då funkar ju "arafat" lika bra som aids-polniumsnortaren-arafat.