Citat:
Ursprungligen postat av
JustTrolling
Det är skandal!
Staten vill förstör allt som är roligt. Giriga jävlar! Det här är 1000 gånger värre än plastpåseskatt.
Det blir ”Dyrt att ångra sig” också:
Tullverket kommer inte att betala tillbaka avgiften när en konsument skickar tillbaka en vara, ifall varan är felfri.
Det kan göra att ”slarviga beställningar” minskar, säger Wiezell, på myndigheten.
– Det blir dyrt att ångra sig. Nu får man tänka efter lite grann innan man gör en beställning.