Citat:
Ursprungligen postat av
Quoi...
Man får komma ihåg att SD:s väljare i regel varken är särskilt nationalistiska eller ens konservativa. De stör sig bara på stökiga araber och afrikaner.
Ja, det är ju de som inte vet hur man skall bete sig i Sverige, i tvättrummen, i bussen, i väntrummet, på gården, etc. Att inte vara emot sådant, ja då är man inte normalt funtad i huvudet.
Sen övriga kan ju bete sig hyfsat. Men de gör fortfarande Sverige mindre svenskt för det. Vissa ser tydligen inget värde i att bevara Sverige svenskt.