Citat:
Ursprungligen postat av
Epimanes
Vissa ser tydligen inget värde i att bevara Sverige svenskt.
Där är pointen. På 1980-talet lyckades vänstern lätt som en plätt totaldemonisera B S S i de breda folklagren.
Bara tanken, att Sverige ens skulle ha en svensk identitet var hos den lättledda svenska befolkningen omöjliggjord och löjliggjord av kommarna allt sedan Ådalen år 1931.
Därför får A f S återkommande mindre än typ två promille av valmanskvinnokårens röster.
Därför kommer sannolikt
aldrig någonsin något "konservativare alternativ" lyckas taga sig till riksdagen.
Att från värdekonservativt håll dissa Jimpan är så kontra-pro-duck-tivt att det skrämmer.
Det han lyckats med, är unikt i Sveriges moderna historia. Gilla det, lr dö i lismande socialiSSm.
Hotet mot Sverige, är att Magda (s) efter sommaren tillåts ta över med dårarna i (v) och (mp).
DÅ blir det öppna gränser. Tillåt inte detta ske.