Vad säger expertpanelen om trådar med inga inlägg i (?)
Om du menar trådar där TS ångrar sig och raderar sin trådstart så att det bara blir en rubrik men inget förstainlägg så är det bara att rapportera dem så tas de bort.
Om du menar trådstarter med en rubrik och ett komplett förstainlägg men inga svar i tråden så ska de självklart vara kvar om de inte bryter mot någon regel.
Nej, det gör de inte.
Trådar kastas eller raderas aldrig om de inte bryter mot reglerna.
Tack evilhoney.
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Absolut inte. Flashback behöver ingen censur.
Censur .. om de bara ligger där, fyller ingen funktion om ingen skev eller skriver i dessa, och om någon stackare skulle göra det efter nåt år, så blir det, varför väcker du liv i denna tråd osv ...
Censur .. om de bara ligger där, fyller ingen funktion om ingen skev eller skriver i dessa, och om någon stackare skulle göra det efter nåt år, så blir det, varför väcker du liv i denna tråd osv ...
Jag har sett exempel på sådana gamla trådar som plötsligt har vaknat efter en längre tid. Varför vill du censurera Flashback, vad är din agenda?