Igår, 08:38
  #1
Medlem
Valdagens avatar
Ska trådar med inga inlägg få finnas kvar ...

Vad säger expertpanelen om trådar med inga inlägg i (?)
Citera
Igår, 08:43
  #2
Medlem
RiMaXs avatar
De tas bort mellan varven.
Citera
Igår, 08:54
  #3
Medlem
Valdagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
De tas bort mellan varven.


Mellan varven, med andra ord aldrig eller mycket sällan.

Även trådar med ett eller två inlägg, helt värdelöst, bör hamna i arkivet efter någon vecka.
Citera
Igår, 09:12
  #4
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
De tas bort mellan varven.
Nej, det gör de inte.
Trådar kastas eller raderas aldrig om de inte bryter mot reglerna.
Citera
Igår, 09:42
  #5
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Bra att de inte tas bort, att en tråd är tom är ju också en dokumentation över hur intressant ämnet var den tid då den skrevs.
Citera
Igår, 09:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Mellan varven, med andra ord aldrig eller mycket sällan.

Även trådar med ett eller två inlägg, helt värdelöst, bör hamna i arkivet efter någon vecka.
Varför?
Citera
Igår, 09:52
  #7
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Mellan varven, med andra ord aldrig eller mycket sällan.

Även trådar med ett eller två inlägg, helt värdelöst, bör hamna i arkivet efter någon vecka.
Absolut inte. Flashback behöver ingen censur.
Citera
Igår, 09:55
  #8
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Ska trådar med inga inlägg få finnas kvar ...

Vad säger expertpanelen om trådar med inga inlägg i (?)

Om du menar trådar där TS ångrar sig och raderar sin trådstart så att det bara blir en rubrik men inget förstainlägg så är det bara att rapportera dem så tas de bort.

Om du menar trådstarter med en rubrik och ett komplett förstainlägg men inga svar i tråden så ska de självklart vara kvar om de inte bryter mot någon regel.
Citera
Igår, 10:39
  #9
Medlem
Valdagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Nej, det gör de inte.
Trådar kastas eller raderas aldrig om de inte bryter mot reglerna.

Tack evilhoney.

Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Absolut inte. Flashback behöver ingen censur.

Censur .. om de bara ligger där, fyller ingen funktion om ingen skev eller skriver i dessa, och om någon stackare skulle göra det efter nåt år, så blir det, varför väcker du liv i denna tråd osv ...
Citera
Igår, 10:40
  #10
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen

Censur .. om de bara ligger där, fyller ingen funktion om ingen skev eller skriver i dessa, och om någon stackare skulle göra det efter nåt år, så blir det, varför väcker du liv i denna tråd osv ...

Jag har sett exempel på sådana gamla trådar som plötsligt har vaknat efter en längre tid. Varför vill du censurera Flashback, vad är din agenda?
Citera
Igår, 11:16
  #11
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Mellan varven, med andra ord aldrig eller mycket sällan.

Även trådar med ett eller två inlägg, helt värdelöst, bör hamna i arkivet efter någon vecka.

Jodå, har sett trådar med ett inlägg som har försvunnit efter nån dag så det stämmer inte.
Citera
Igår, 12:52
  #12
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
... om de bara ligger där, fyller ingen funktion om ingen skev eller skriver i dessa ...

... så är det självklart censur om tråden raderas.

Den stör ju ingen utan sjunker som en gråsten och kan bara dyka upp vid en sökning eller via funktionerna 5-10-15-20 år.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in