Igår, 21:26
Medlem
pepsi haxs avatar
Man ser dessa i alla städer och vissa kanske får en kund i veckan om de har tur, hur klarar de av att betala hyra m.m ?

Räcker det att ha ett skåp från instabox för att kunna gå runt då de oftast bara har mattor och annat skräp som ingen någonsin köper?
Citera
Igår, 21:29
Medlem
AI-2000s avatar
En sådan kiosk hade nyligen polisrazzia i min stad för någon vecka sedan där dom blev misstänkta för flera brott. Gäller såklart inte alla antar jag men jag bara säger det.
Citera
Igår, 21:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Tyvärr de en sinande art. Blir färre och färre. Men i regel klarade de sig genom svarthandel. Dvs du ville ha cigg. Du kunde köpa över bordet. Med skatt och kvitto på allt. Om du lärde känna turken eller som för många gånger iraniern. Kunde du billigare köpa under bordet. De hade ofta ett helt lager som de bara visade för kunder de litade på.

Fick personligen just en sådan aha-upplevelse. När man nådde punkten att bli litad på och få se det extra lagret. Fanns ju inte bara cigg utan lite allt möjligt du kunde köpa.
Senast redigerad av Zaedrews Igår kl. 21:36.
Citera
Igår, 21:32
Medlem
Dessa ställen har oftast en jäkla ruljangs när du är på jobbet.

Sen är det alla skolungdomar som köper snus, cigg, energidryck.

Sen som TS skriver oftast någon halvkass speditör med. DHL, Instabox, osv.
Citera
Igår, 21:36
Medlem
FarliKorvs avatar
Kioskerna och pizzeriorna finns för att tvätta pengar, nu vet du.
Citera
Igår, 21:37
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tyvärr de en sinande art. Blir färre och färre. Men i regel klarade de sig genom svarthandel. Dvs du ville ha cigg. Du kunde köpa över bordet. Med skatt och kvitto på allt. Om du lärde känna turken eller som för många gånger iraniern. Kunde du billigare köpa under bordet. De hade ofta ett helt lager som de bara visade för kunder de litade på.

Fick personligen just en sådan aha-upplevelse. När man nådde punkten att bli liitad på och få se det extra lagret. Fanns ju inte bara cigg utan lite allt möjligt du kunde köpa.
Var du ofta under bordet hos turken?
Citera
Igår, 21:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Var du ofta under bordet hos turken?

Det var inte en turk. Utan iranier. Det är skillnad! Nix blev erbjuden en massa under bordet. Men nix vi tar detta med kvitto istället. Var ju själv företagare och var extremt nitiskt med att allt skulle bokföras. Stor anledning till varför jag sög som egenföretagare och fick skatteskulder pga detta...
Citera
Igår, 21:42
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Det var inte en turk. Utan iranier. Det är skillnad! Nix blev erbjuden en massa under bordet. Men nix vi tar detta med kvitto istället. Var ju själv företagare och var extremt nitiskt med att allt skulle bokföras. Stor anledning till varför jag sög som egenföretagare och fick skatteskulder pga detta...
Ok jag tror att du var under bordet och sög, sög på iranierns penis.
Citera
Igår, 21:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ok jag tror att du var under bordet och sög, sög på iranierns penis.

Varför exakt skulle jag göra det? Han och jag var hetero och gillar kvinns. Håll dina bögfantasier till dig själv att du gillar att suga kuk. Inget fel med. Sluta skämmas för det. Att du gillar att suga kuk är absolut inget skämmas för. Men håll det för dig.
Citera
Igår, 21:45
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Varför exakt skulle jag göra det? Han och jag var hetero och gillar kvinns. Håll dina bögfantasier till dig själv att du gillar att suga kuk. Inget fel med. Sluta skämmas för det. Att du gillar att suga kuk är absolut inget skämmas för. Men håll det för dig.
Haha förnekelse, bög-gubbÄ
Citera
Igår, 21:48
Medlem
De har heller inga anställda, utan familj/släkt hjälper till där.
Citera
Igår, 21:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Haha förnekelse, bög-gubbÄ

Det var liksom du som började orda. Om under bordet. Det är liksom bögeri det. Haha. För upplysning det handlar om affärer som görs utan att pappa staten har ett ord om det. Att dra det till bögeri är helt upp din fantasi. Att du diggar detta. Under bordet nu ska det sugas kuk, vilket du verkar vara inne på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in