Citat:
Ursprungligen postat av
Connykrim
Alkis/tjackis eller äckelarab.
Ingen normal svensk skulle göra så.
Araber som är emot hundar äger inte hundar. Så det är garanterat en svenne det rör sig om...antagligen en A-lagare eller narkoman som du antydde.
Citat:
Ursprungligen postat av
nackkula
Varför slå sin hund?
Hoppas hunden slipper sin husse mer.
Att ge sig på djur är ju ett vidrigt beteende.