2026-06-20, 13:18
  #1
Avslutad
Polis larmas om att en man misshandlar sin
hund i Brandbergens centrum. En patrull åker
till platsen och anträffar både vittnen och den
utpekade mannen. Han är i 45-årsåldern och
blir misstänkt för djurplågeri

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2026/juni/19/19-juni-14.29-djur-haninge/


Varför slå sin hund?
Hoppas hunden slipper sin husse mer.
Citera
2026-06-20, 13:43
  #2
Avstängd
Connykrims avatar
Alkis/tjackis eller äckelarab.

Ingen normal svensk skulle göra så.
Citera
2026-06-20, 14:52
  #3
Medlem
Tidvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Alkis/tjackis eller äckelarab.

Ingen normal svensk skulle göra så.
Araber som är emot hundar äger inte hundar. Så det är garanterat en svenne det rör sig om...antagligen en A-lagare eller narkoman som du antydde.

Citat:
Ursprungligen postat av nackkula
Varför slå sin hund?
Hoppas hunden slipper sin husse mer.
Att ge sig på djur är ju ett vidrigt beteende.
__________________
Senast redigerad av Tidvind 2026-06-20 kl. 14:56.
Citera
2026-06-20, 16:09
  #4
Moderator
Schlesiens avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Husdjur

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in