2026-06-15, 00:50
Medlem
Drickbacks avatar
En tråd att diskutera övergångar i stora som små.

Några länders tider på när transferfönstret är öppet.
England 15/6-1/9 & 1/1-1/2
Italien 29/6-1/9 & 2/1-1/2
Portugal 1/7-15/9 & 4/1-6/2
Spanien 1/7-1/9 & 2/1-1/2
Sverige 7/7-30/8
Tyskland 1/7-1/9 & 1/1-1/2

https://inside.fifa.com/transfer-system/player-transfers
https://www.transfermarkt.us/statistik/transferfenster
Senast redigerad av Drickback 2026-06-15 kl. 01:12.
Citera
2026-06-15, 00:54
Medlem
Vad är det här för märkligt inlägg?

Blir intressant att se vilken klubb som gör sommarens stora överbetalning. Premier League lär som vanligt stå först i kön.
Citera
2026-06-15, 12:08
Medlem
Beaver14s avatar
Bra att ts skriver att övergångar ska diskuteras. Så kanske vi slipper 1000 copy/paste-inlägg från Romano utan diskussionssyfte?
Citera
2026-06-16, 11:29
Medlem
Tottenham verkar enligt flera källor gå in för Tonali. Vad tror ni om deras chanser till att värva honom? Det lär bli konkurrens.
Citera
2026-06-16, 12:40
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Tottenham verkar enligt flera källor gå in för Tonali. Vad tror ni om deras chanser till att värva honom? Det lär bli konkurrens.
Intressant. Det såg åtminstone inte jag komma. Trodde i och för sig att Senesi skulle hamna någon annanstans också, så bättre koll kan jag ju ha. Men kanske inte blir av. Som du säger så borde det ju bli konkurrens om att värva honom.
Citera
2026-06-16, 14:07
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna

Eller så är det bara Romano som på agents begäran (och betalning) sprider rykte för att få andra klubbar att få tummen ur.
Citera
2026-06-16, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Eller så är det bara Romano som på agents begäran (och betalning) sprider rykte för att få andra klubbar att få tummen ur.
David Ornstein skrev om det och han brukar i alla fall vara pålitlig och ha lite mer rent mjöl i påsen så vitt jag vet. Han brukar vara väldigt selektiv i sin rapportering.
Citera
2026-06-16, 19:15
Medlem
NoTruces avatar
Händer mycket i Real Madrid på damsidan. Man har gjort sig av med Abelleira, Weir och Toletti på mittfältet, samt försvararna Rocio och Yasmim. Samtidigt har man signat Elisa Senß (Eintracht Frankfurt), Andreia Jacinto (Real Sociedad) och Lineth Beerensteyn (Wolfsburg).

Dessutom lämnade målvakten Misa Rodriguéz laget nyligen. Nu har de bara Frohms kvar och lär behöva stärka upp på den fronten också.
Citera
2026-06-17, 14:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Silva klar för Real Madrid. Två årskontrakt. Hans attityd passar till Mou och de andra spelarna. Startar han inte varje match hoppas jag dom åker ur ligan.
Citera
2026-06-17, 15:32
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Någon tomte till ''journalist'' pratar om 50m + Gyökeres för Julian Alvarez

Jag skulle aldrig vilja se honom i röda London men vore kul eftersom Generalen sa att Alvarez inte var en ''rockstjärna'' efter att vunnit allt säsongen 23.

Och jag vet att källan så klart är KFC och bullshit. Men tråden dör väl om man inte ''diskuterar''.
Citera
2026-06-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Någon tomte till ''journalist'' pratar om 50m + Gyökeres för Julian Alvarez

Jag skulle aldrig vilja se honom i röda London men vore kul eftersom Generalen sa att Alvarez inte var en ''rockstjärna'' efter att vunnit allt säsongen 23.

Och jag vet att källan så klart är KFC och bullshit. Men tråden dör väl om man inte ''diskuterar''.

Hur mycket koll har denne general. Haha han har ju sagt saker hela tiden utan att ens kunna backa upp saker. Haha
Citera
2026-06-17, 15:37
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Hur mycket koll har denne general. Haha han har ju sagt saker hela tiden utan att ens kunna backa upp saker. Haha

Även en trasig klocka har rätt Spammar man varje säsong med att ''vi kommer vinna'' så finns det en chans att det inträffar.

Vad hoppas du på att det värvas under sommaren? Behöver inte just vara till Arsenal men du kanske har någon klubb du tittar på?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in