2026-06-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Även en trasig klocka har rätt Spammar man varje säsong med att ''vi kommer vinna'' så finns det en chans att det inträffar.

Vad hoppas du på att det värvas under sommaren? Behöver inte just vara till Arsenal men du kanske har någon klubb du tittar på?

Haha typ 1 på 100 2 mittfältare, en ytterback, en mittback och gärna en backup striker. Tror du vet vilket lag man kollar på då haha
Citera
2026-06-17, 18:08
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Haha typ 1 på 100 2 mittfältare, en ytterback, en mittback och gärna en backup striker. Tror du vet vilket lag man kollar på då haha

Fernandes och Ederson vore två mycket bra värvningar ser jag framför mig?
Citera
2026-06-17, 18:13
Medlem
Citat:
Fernandes och Ederson vore två mycket bra värvningar ser jag framför mig?

Jo gärna Hall också om inte priset blir för mycket (gärna byta rashford mot honom + att vi ger 10-20 m € som mest extra).

Sen en erfaren mittback som inte är skadebenägen, gärna någon runt 25-28 som inte kostar allt för mycket.

Sen dröm backupen för mig på anfallet skulle vara Wellbeck då han är United produkt + att han är målfarlig + erfarenheten.
Citera
2026-06-17, 18:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Jo gärna Hall också om inte priset blir för mycket (gärna byta rashford mot honom + att vi ger 10-20 m € som mest extra).

Sen en erfaren mittback som inte är skadebenägen, gärna någon runt 25-28 som inte kostar allt för mycket.

Sen dröm backupen för mig på anfallet skulle vara Wellbeck då han är United produkt + att han är målfarlig + erfarenheten.

Welbeck tillbaka till United vore sjukt

Tror Pau Torres hade varit stabil i United. Eller plocka in John Stones gratis, fast i och för sig är han också skadebenägen likt andra i United. Vad finns det mer för namn som kanske går att fixa? Asiaten från PSG? Eller någon utav Hernandez bröderna?
Citera
2026-06-18, 00:48
Medlem
Drickbacks avatar
Víctor Muñoz, Osasuna —> Liverpool.
Kostnad: €40m Kontraktslängd: 2032
Citera
2026-06-18, 13:12
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Newcastle var ju väldigt nära en deal för Víctor Muñoz, men istället för att beklaga sig börjar nu en del Newcastle fans föra retoriken att de "lurar" på Liverpool spelare de inte behöver. Förstår om det är surt för dem. Men vi vet ju inte hur han kommer prestera.
Citera
2026-06-18, 17:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Newcastle var ju väldigt nära en deal för Víctor Muñoz, men istället för att beklaga sig börjar nu en del Newcastle fans föra retoriken att de "lurar" på Liverpool spelare de inte behöver. Förstår om det är surt för dem. Men vi vet ju inte hur han kommer prestera.

Sen undrar jag hur ''nära'' sånt här är. Hade han bokat in besök med Newcastle? Hade han gjort läkarundersökning? Eller har bara agenten och Newcastle pratat över telefon?

Minns inte om det var Sergio Ramos eller Casillas som var nära en övergång och några minuter innan klockslaget så fungerade inte faxen... Det var nära kan man tycka
Citera
2026-06-18, 19:19
Medlem
NoTruces avatar
Nu har Real Madrid även dumpat den franska anfallaren Naomie Feller. Men man har också flyttat upp målvakten Laia López från B- till A-laget.

https://www.realmadrid.com/en-US/news/club/announcements/comunicado-oficial-feller-15-06-2026
https://www.realmadrid.com/en-US/news/football/womens-team/latest-news/laia-lopez-nueva-jugadora-de-la-primera-plantilla-17-06-2026
Citera
2026-06-18, 21:17
Medlem
Vanstertrollets avatar
Så Liverpool går för ytterligare en 100m+ värvning i Diomande. Men dom spenderar ju aldrig något
Citera
2026-06-18, 22:29
Medlem
Drickbacks avatar
van Hecke, Brighton —> Tottenham
Pris: £52m+20% sell-on
Kontraktslängd:

Officiellt: We are delighted to announce the signing of Jan Paul van Hecke.
https://www.tottenhamhotspur.com/news/1073998/van-hecke-joins-from-brighton

Munoz, Osasuna —> Liverpool
Pris: €40m
Kontraktslängd: 2032

Officiellt: Liverpool FC have agreed a deal to sign Victor Munoz from Osasuna, subject to a successful work permit application and international clearance.
https://www.liverpoolfc.com/news/liverpool-agree-deal-sign-spain-forward-victor-munoz

Konate —> Real Madrid
Pris: 0
Kontraktslängd: 2030

Officiellt: Real Madrid C. F. and Ibrahima Konaté have reached an agreement for him to become a Real Madrid player for the next four seasons, until June 30, 2030.
https://www.realmadrid.com/en-US/news/club/announcements/comunicado-oficial-konate-18-06-2026
Senast redigerad av Drickback 2026-06-18 kl. 23:15.
Citera
2026-06-18, 22:48
Medlem
Pernambucanos avatar
Citat:
Sen undrar jag hur ''nära'' sånt här är. Hade han bokat in besök med Newcastle? Hade han gjort läkarundersökning? Eller har bara agenten och Newcastle pratat över telefon?

Minns inte om det var Sergio Ramos eller Casillas som var nära en övergång och några minuter innan klockslaget så fungerade inte faxen... Det var nära kan man tycka
Det var De Gea till Real M.
Citera
2026-06-18, 23:04
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pernambucano
Det var De Gea till Real M.

Så var det ja, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera