Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Nej, nu får det vara slutdaltat med elstöd. Alla med eluppvärmd villa har haft flera år på sig att energieffektivisera med solpaneler och andra lösningar.
Hur lång är avskrivningstiden på dessa?
Tror det är betydligt mer än 10 år och inte bra vid brand tydligen...