Citat:
Jag är intelligent nog att se tecken på en ointelligent person. Så som du uttrycker dig i ämnet lyser det igenom att du har otroligt låga kunskaper. Du slänger ur saker som du hört av andra utan att ha själv läst eller förstått grunden. Det syns av dina inlägg, du behöver inte förklara mer. Du kan inte ens stava till dina uttryck som du vill använda för att verka kunnig. Det är patetiskt med såna personer, som vill använda proffsiga uttryck för att blåsa upp sig men misslyckas(faller på eget grepp), och gör att du verkar ännu mera okunnig än om du bara hade skrivit gräs eller marijuana.
När jag var en 18 årig grabb så läste jag mig till kunskapen om hur marijuanaplantan odlas och hur den fungerar och vad den vill ha och inte vill ha. Detta gjorde jag för att jag hade en dröm om att odla ganjah. Det gjorde jag, och har avtjänat mitt straff för att jag var så stygg att jag odlade i Sverige trots att idioter som dig känner väl sig kränkta av att en vuxen människa inte är som dig och alla normala loosers som tror att Jorden är platt.
Som sagt så är du skamlig som låtsas att du vet nått, och att jag inte vet nått, trots att den plantan kan jag innantill och ut.. och jag vet därför vad industrihampan är också.
Du har knappast sån kunskap om plantan.
Du tror att thca kan bli medicin fast hampa är ett jävla byggnadsmaterial som bara ska bli stor och INTE fokusera på några blommor eller medicin.
Thca jobbar med receptorerna som har med smärta att göra. Receptorerna som man mår bra genom missas helt eftersom thca har en för stor molekyl för att passa cb1 och cb2 receptorerna.
Det sistskrivna är det googlesökningar som säger, och den infon togs från nån svensk thca försäljaren hemsida. Troligen en som är lite mer ärlig än de flesta som säljer skräpet, och låtsas att det är helt vanligt röka lol fast det suger och smakar skit.
Bra cannabis är kletigt som fan eftersom plantorna plockades i rätt tid vilket gör gräset extremt kletigt.. vilket är ett tecken på kvalitet.
Thca är som lera liksom, fastnar på fingrarna och är nått helt annat än bra thc från mogna honplantor.
Tror du att alla thc är likadana så kan du väl googla då och få det förklarat för dig hur många olika sorters thc som existerar.
Jag var korkad som dig när jag var 18 år och nån sa att endast honplantor skapar blommor. Jag sa inte en chans, och trodde att snubben ljög för att det lät så konstigt, när jag inte visste nått om plantan.
Intelligens visar sig genom att nån kan ändra sig när ny info dyker upp.
Bristen på intelligens visar sig när folk är okapabla till att ändra sin tro även om dom blir motbevisade. Det är idioter som har ett enormt ego som vägrar ändra sin ståndpunkt, dom tycks identifiera sig med deras tro lol och vägrar därför ge upp.. som att dom vinner genom att vara korkad3 och inte kunna ta in ny info i deras ärthjärnor.