2026-06-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jo men kommer ju inte att ske. De som vill införa ett förbud attackeras mycket hårdare än de som tvingar flickor bära slöja. Det ena argumentet är mer oärligt och korkat än det andra.
Hur ska man attackera de som vill tvinga flickor? Ingen som öppet föreslår något sådant.
Citera
2026-06-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Förstår inte riktigt vad som är grejen. Känner man sig träffad av förslaget är det väl bara att åka hem till valfritt arabland och leva där med slöja? Kan inte Sverige vara ett av få länder som är befriat från musselmännen?
Jag kallar min slöja schalett. Känner mig träffad för hur definierar man skillnaden? Är inte hemma i något arabland.
Citera
2026-06-13, 18:09
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
You tell me. Utövandet av islam?
Egentligen skulle kag vilja gå ännu längre. Göra det förbjudet att vara arab i Svea Rike
Citera
2026-06-13, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Jag hade gärna sett en gatubild utan stora betongfundament i Sverige.
Kan du ta bort dem om alla visar håret? Jag tror att om man river moskéerna och bränner och förbjuder koraner och vad mer går att förbjuda skulle ändå någon terrorist kunna ta sig in eller finnas.
Citera
2026-06-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Sekulära land har klädesfrihet. Detta förslag är en symbol för vissas vilja att göra Sverige till ett auktoritärt land. (men mest bara en distraktion från SD:s senaste skandaler)

I sekulära länder är inte alla mussar lol
Citera
2026-06-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Att minoriteter existerar är i nassars ögon lika illa som att få en dolk i skrevet. Deras hjärnor exploderar bara av tanken.

Minoritet? Inte länge till. Mys att vi blev muslimskt
Citera
2026-06-13, 18:40
Medlem
Förbjud utomeuropeiska språk i offentligheten också!!!
Citera
2026-06-13, 18:48
Medlem
Rakshasas avatar
Det här känns som ett så jävla homosexuellt förslag. Vad är grejen liksom. Har ni sett dagens tonårstjejer med slöjor? Vad är problemet liksom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Det gör de för att de inte är i direkt kontakt med förtryckarna, som lever i en annan värld än de själva.

SD skryter ju om hur ateister och homosexuella från MENA eller muslimska avhoppare stödjer dem. "Vi i SD är partiet för alla Luai Ahmeds där ute".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
bra förslags som aldrig kommer genomföras ändå. bara luft
yep
Citera
2026-06-13, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Att minoriteter existerar är i nassars ögon lika illa som att få en dolk i skrevet. Deras hjärnor exploderar bara av tanken.

Vet du hur muslimer behandlar minoriteter i dom Islamska länderna?

Inte bra.
Citera
2026-06-13, 19:08
Medlem
pinger99s avatar
Vad hände med förslaget om att avskaffa eller åtminstone göra stora ändringar i lagen om HMF?

Jag trodde att sådana här nonsens-förslag försvann med Ekeroth...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in