Citat:
Ursprungligen postat av
Allaballawalla
Oklart om du förstår hur korkat det påståendet är... Det är ett påstående som bara kan komma från någon som har huvudet så långt upp i sitt eget arsle att ingen information kan ta sig in.
Är du medveten om att alla Muhammedaner i Sverige inte är nysvenskar/invandrare/whatever utan att det även finns etniska svenskar som är troende Muhammedaner?
Du vet på samma sätt som det finns arabiska kristna finns det svenska Muhammedaner...

Oklart om du förstår hur korkat (eller naivt) ditt
egna inlägg är

(men men, jag tänker inte sänka mig till en nivå där jag kör pajkastning med en moderator

) Du känner inte mig och vad jag har varit med om eller sett. Har bott i ett utsatt ghetto i Stockholm & träffat en (enda!) etnisk svenska som konverterat till Islam.
Etniska svenskar och nordvästeuropeiska invandrare som konverterat till Islam i Sverige är en droppe i havet. Det går inte att registrera etnicitet i Sverige, men de som försöker sig på gissningar (tex Pew Research Center) slår klart fast att en majoritet är invandrare (inklusive andra och tredje-generationen)
Tack, ja jag vet vad assyrier & syrianer är. De är inte heller svenskar och kan inte bli det. Samma sak anser jag om djupt ortodoxa judar etc
EDIT: I grund och botten anser jag att man kan bära vad man vill på allmän plats (givet att man inte är maskerad eller går runt helt naken) Däremot är det för mig givet att privata establissemang (till exempel arbetsplatser) får ställa egna krav på klädsel (deal with it)
Dessutom vill jag inte att alla dessa invandrade kvinnor börjar ställa fler krav på samhället (att hålla barnen borta från kyrkor på skolavslutningar, speciella bönerum, att Ramadan ska bli röd dag etc)