2026-06-11, 00:30
Avslutad
Jag har skrivit liknande trådar innan, även mejlat vår regering om detta.

Men Sverige behöver minska sin invandring eller avsluta den, i och med att folk gillar sina egna länder och att invandringen måste upphöra nu till Sverige.

Enbart USA kan hjälpa oss i Sverige att uppnå detta, och annan teknologi som kärnvapen, flygplan militära grejer.

Så varför inte ta deras parti och ändå få hjälp tillbaka, vi kan minska invandringen då.

Dvs vi skyddar USA, har IKEA därborta så de kan köpa möbler / sängar, sedan skyddar dom oss och vi minskar vår invandring genom att man har paragrafer, utlänningslagen.

Det är Sveriges enda sista chans att lyckas, vet många på forumet som kämpat med detta innan, Riddarhuset, Japhy, även Lantbruk och vissa fler genom åren, men regeringen läser på hemsidan och går efter flashback ändå. I och med att det är ett mediaforum.
2026-06-11, 00:37
Medlem
Dina inlägg upprepar sig och börjar bli ganska tröttsamma.

Men för att svara kort: nej, USA kommer inte använda kärnvapen, militärteknik och IKEA som bytesvara för att lösa din fixering vid svensk invandringspolitik.
2026-06-11, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Dina inlägg upprepar sig och börjar bli ganska tröttsamma.

Men för att svara kort: nej, USA kommer inte använda kärnvapen, militärteknik och IKEA som bytesvara för att lösa din fixering vid svensk invandringspolitik.

Jo jag vet, men det kommer nya unika användare hela tiden till flashback forum, därför behövs såna trådar, även Japhy och Lantbruk har skrivit flera liknande trådar om invandringen.

Det är många som vill minska invandringen till Sverige, även jag som är assyrisk och bott i svensk familj innan vill minska den, bara vi får vara svenskt i Sverige igen, som förr.

Dessutom hjälper USA Israel med samma grej, över andra anledningar.
2026-06-11, 09:03
Medlem
Fattar inte? Får vi ha Coca Cola då? Och våra kullager?
2026-06-11, 11:52
Medlem
Klandalfs avatar
Vad i hela helvetet läste jag precis? Jag var tvungen att läsa spektaklet tre gånger för att försöka bena ut vad det yras om.

Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
Jag har skrivit liknande trådar innan, även mejlat vår regering om detta.

Vi öppnar starkt med ett erkännande om korspostning, följt av ett utslag av ren hybris. Om du mailar det här osammanhängande dravlet till "regeringen" (snarare någon stackars tjänsteman på ett kansli någonstans) så hör du hemma på ett låst gruppboende. Att du öht tror att du kan maila "regeringen" är egentligen skäl nog.

Citat:
Men Sverige behöver minska sin invandring eller avsluta den, i och med att folk gillar sina egna länder och att invandringen måste upphöra nu till Sverige.

Sverige behöver alltså minska sin invandring, för att "folk gillar sina egna länder", och för att "invandringen måste upphöra".

Vatten är vått därför att vatten är blött.

Av alla skäl jag hört till att invandringen behöver minska så är "folk gillar sina egna länder" nog ett av de sämsta argument någonsin.

Citat:
Enbart USA kan hjälpa oss i Sverige att uppnå detta, och annan teknologi som kärnvapen, flygplan militära grejer.

Här snurrar vi iväg oss ordentligt, och TS klarar inte ens av att hålla en röd tråd i en mening.

Endast USA kan "hjälpa" Sverige att stoppa invandringen, oklart hur ett land på andra sidan jordklotet kan diktera över migrationsströmmar från MÖ/Afrika och bestämma över svensk invandringspolitik.

Vi dillar vidare om teknologi som Sverige klarar fint på egen hand och dessutom är världsledande i. TS har antagligen aldrig fördjupat sig i vare sig en dagstidning eller samhällskunskap.

Citat:
Så varför inte ta deras parti och ändå få hjälp tillbaka, vi kan minska invandringen då.

Mer svammel utan kontaktyta med verkligheten. Om Sverige fjäskar för USA så kan vi minska invandringen, hur vet inte ens TS själv. Det är enbart en sås av verbal diarré utan någon som helst substans.

Citat:
Dvs vi skyddar USA, har IKEA därborta så de kan köpa möbler / sängar, sedan skyddar dom oss och vi minskar vår invandring genom att man har paragrafer, utlänningslagen.

Vi "skyddar" USA därför att amerikaner kan handla på IKEA, därför skyddar USA oss och minskar vår invandring genom "paragrafer".

Paragrafer är tydligen ett ord TS inte förstår innebörden av men det ser häftigt ut i texten.

Alltså det hela är så otroligt korkat att jag hade förväntat mig en liknande utläggning från en femåring om varför han förtjänar att äta glass till middag.

Citat:
Det är Sveriges enda sista chans att lyckas, vet många på forumet som kämpat med detta innan, Riddarhuset, Japhy, även Lantbruk och vissa fler genom åren,

Du har inte presenterat ett enda argument eller ens en röd tråd i ditt värdelösa clowninlägg.

Citat:
men regeringen läser på hemsidan och går efter flashback ändå. I och med att det är ett mediaforum.

"Regeringen" läser flashback och går efter vad som skrivs för att flashback är ett mediaforum.

Gratulerar till tidernas mest idiotiska inlägg på Flashback, alla kategorier. Jag har läst trådar från troll som skriver om bajs som gav mer substans, bättre argument och som lyckades hålla en röd tråd genom sina shitposts än din abort till inlägg.

Det är rent skrämmande att såna här människor finns på internet och hela forumet är nu lite dummare för att du bestämde dig för att vädra dina fem hjärnceller offentligt. Rent ut sagt ett brott mot mänskligheten att vara så här in i bomben dum i huvudet.
2026-06-11, 18:32
Moderator
Ancistruss avatar
Vi har redan många trådar om detta så jag låser denna.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in