Citat:
Ursprungligen postat av
miffot123
Då det luktar avgaser i min Renault-buss, som flera kunder klagat på som jag kör, samt jag själv känner, så lämnades den in på verkstad.
Mekanikern påstår att han inte hittar någon läcka.
Detta var ett par veckor sedan, och kunderna klagar fortfarande. Ringde upp meken idag igen, men hans enda svar är att han inte hittade någon läcka.
Vad fan gör man?
Det där är både extremt frustrerande och framför allt en direkt hälsofara. Avgaser innehåller kolmonoxid (CO) som är luktfri men livsfarlig, samt kväveoxider och partiklar som gör folk illamående och dåsiga. Byt mekaniker