2026-06-10, 13:07
Avstängd
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Fast hon var väl redan prinessa när hon arbetade extra som Epstein madrass?

Då är det ännu värre,,, kanske borde anat onåd när Haakon träffade henne nocked up på en FestiVAl?
Vad är det för gravida som springer på festival?
Att hon sen ska va lika illojal mot Haakon som mot fostret kanske inte är så konstigt
2026-06-10, 13:19
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Viktoria var länge ihop med Daniel Collert, en ung man i Stockholms överklass men hon bytte ut denna Daniel mot GymDaniel och de har väl hyfsat stadigt vart gifta länge nu?

Tänker du, att Drottning Silvia har släpat in Patrik Sommerlath, syskonbarnet som är förtjust i horor, men du hävdar att det skulle vara hennes unge?
Det är iofs en gammal konspirationsteori men jag tror inte på att det skulle vara sant.
Jag minns Collert mycket väl.

Och som jag minns det slut sedan länge när hon träffade "företagaren"

Jag skiter i vems barn han är. Det är hyckleriet som stör mig.
Senast redigerad av kyrkstocken 2026-06-10 kl. 13:28.
2026-06-10, 13:37
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Marius har ikke gjort noe galt! Det faktum at han sitter i varetekt burde føre til at hele Norges befolkning slår leir utenfor EU-domstolen.

Det är nog en ytterst begränsad skara utanför Marius omedelbara sfär som tror det du skriver stämmer. Jag hörde av en skribent på FB att Haakans äldsta dotter kallas snöprinsessan på gatorna i Oslo, och snö syftade inte på kallt vatten som faller ner från himlen.

Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Ett white-trash är ett white-trash
Ränderna går inte ur kalsongerna

Urexempel på att det sitter i generna.
Varken en somalisk sjörövare eller en white trash kan lära sig klass, även om dom så "integreras" in i högre sällskap.

Så är det även om Eliza Doolittle är ett av de få undantagen. Klass är så otroligt mångfacetterat. De som har blicken för det avslöjar wannabes som tex Jan Guillou på ett ögonblick. Även om Prins Daniel har fostrats hårt på Hovet så kan man tämligen enkelt se att han inte växt upp med det. Svårt att peka på något specifikt men det är en sammanflätning av språk, intonation, kläder, hållning, blick, kroppsspråk, rörelsemönster etc etc som i princip alltid stämmer om du har det i blodet eller ej.

Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
JA. Även du borde ha läst kalle anka och stött på hans "brorsöner".

Finns tydligen en mängd regler för ordningen man skall stå i offentliga sammanhang och där står han tydligen som en familjemedlem?

Nu är jag ingen expert men andra som kan detta har skrivit om det i press (inte flashback). Och det verkar väldigt sannolikt.

Du tänker på Patrik? Jag kan inte föreställa mig att det stämmer. Hon skulle alltså fött honom 71 och sedan 1,5 år senare hamnat i HMK blickfång under OS? Jag är däremot öppen för att det inte var en slump att de träffades, utan att det var "riggat" - vacker mörkhårig donna med härligt leende som ledsagar HMK.

Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Då är det ännu värre,,, kanske borde anat onåd när Haakon träffade henne nocked up på en FestiVAl?
Att hon sen ska va lika illojal mot Haakon som mot fostret kanske inte är så konstigt

Jag tycker hon verkar genom-äcklig. Har aldrig gillat henne. Hon känns nästan påtvingad Haakan ungefär som monstret som Prins Harry tvingats på. Frågan uppstår då vilka hållhakar de har på de kungliga. Jag har hört att Haakan hade extremt vilda fester på massa olika orter i Norge när han var ungkarl och reste runt.
2026-06-10, 13:38
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
De tycks blivit ännu en white trash familj, så är väl lika bra lägga ned det där konungahuset. De passar nog bättre i en trailerpark..
2026-06-10, 14:15
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Så är det även om Eliza Doolittle är ett av de få undantagen. Klass är så otroligt mångfacetterat. De som har blicken för det avslöjar wannabes som tex Jan Guillou på ett ögonblick. Även om Prins Daniel har fostrats hårt på Hovet så kan man tämligen enkelt se att han inte växt upp med det. Svårt att peka på något specifikt men det är en sammanflätning av språk, intonation, kläder, hållning, blick, kroppsspråk, rörelsemönster etc etc som i princip alltid stämmer om du har det i blodet eller ej.

Förstår vad du menar. Se bara på palestiniern Bathina Philipson, som gifte sig med kungavännen och miljardären Aje Philipson.
Inte fan gick hennes ränder ur djungeln fast hon blev insläppt i finrummen.
Dom skiljdes senare för att hon var så höljudd och tog så mycket plats, berättar hon själv i "Tillsammans Med Strömsteds"
Man kan liksom inte hålla andan hela livet.
2026-06-10, 14:24
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
De tycks blivit ännu en white trash familj, så är väl lika bra lägga ned det där konungahuset. De passar nog bättre i en trailerpark..
Jag tänkte det först i samband med engelska kungahuset. Hur djävla svårt kan det vara? Att vara som folk är mest alltså?

Även den danske kronprinsen var med om en krock på fylla (hon tog på sig skulden men vem som körde har det spekulerats om).

Knarka inte och gift dig med någon bra. Hur djävla svårt är det med de förutsättningarna de får alltså (och glömt inte nätverk).

Är det överklassen? Finns det en koppling till beteenden vi ser i Lundsberg?
2026-06-10, 15:05
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Norges ”bonusprins” Marius Borg Høiby blir kvar i häktet.
Ett "bonusbarn" en bastard/en oäkting som slinkit in i kungahuset via sin ensamstående morsa Mette-Marit, tidigare madrass för Epstein.

Fattar ni nu varför vi män inte vill ta hand om andras ungar ??
Även om Mette-Marit lyckades flirta sig förbi kronprins Haakons förnuft, så vet vi aldrig vad de ensamstående madrassernas avkommor/avlagda rester från andra män släpar med sig för skandaler och problem in i familjen!

https://www.gp.se/nyheter/varlden/norsk-domstol-bonusprinsen-kvar-i-haktet.0fe5b831-b34d-5252-9a4b-61ad9e5d11c3

Åsikter?

Ingen vill att du tar hand om NÅNS barn, och för att vara ärlig tvivlar jag på att du skulle klara av det ens med dina egna.

Plus om du hade haft barn hade dom också vart rötna, helt för egen maskin.
2026-06-10, 16:30
Medlem
maktspels avatar
Citat:
När skulle hon ha varit gravid på någon festival? Det där har du hittat på.
2026-06-10, 16:35
Medlem
Beror väl på hur man ser det.

I detta fallet, med Marius, har ju en eventuell "plastfarsa" fått kopplingar till Kungahuset, det är ju positivt.
2026-06-10, 17:40
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Norges ”bonusprins” Marius Borg Høiby blir kvar i häktet.
Ett "bonusbarn" en bastard/en oäkting som slinkit in i kungahuset via sin ensamstående morsa Mette-Marit, tidigare madrass för Epstein.

Fattar ni nu varför vi män inte vill ta hand om andras ungar ??
Även om Mette-Marit lyckades flirta sig förbi kronprins Haakons förnuft, så vet vi aldrig vad de ensamstående madrassernas avkommor/avlagda rester från andra män släpar med sig för skandaler och problem in i familjen!

https://www.gp.se/nyheter/varlden/norsk-domstol-bonusprinsen-kvar-i-haktet.0fe5b831-b34d-5252-9a4b-61ad9e5d11c3

Åsikter?

Min åsikt är att du är dum i huvudet, misogyn och definitivt oknullad. Och med dina åsikter är chansen överhängande att du så kommer att förbli.
När jag träffade min fru var hon ensam med tre små barn. Vi skaffade så småningom ett gemensamt.
Nu har vi varit gifta i 30 år snart och hennes barn har blivit mina.

2026-06-10, 17:44
Medlem
brianmolkos avatar
Ja hellre det än någon "ung" från annan kultur...
2026-06-10, 21:08
Moderator
Maviels avatar
Ämnet som introduceras i TS funkar fint i underforumet, men trådstartaren och deltagarna verkar vilja diskutera Marius och Mette-Marit och för det finns det lämpligare trådar.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in