Citat:
Ursprungligen postat av
Bonnker
Marius har ikke gjort noe galt! Det faktum at han sitter i varetekt burde føre til at hele Norges befolkning slår leir utenfor EU-domstolen.
Det är nog en ytterst begränsad skara utanför Marius omedelbara sfär som tror det du skriver stämmer. Jag hörde av en skribent på FB att Haakans äldsta dotter kallas snöprinsessan på gatorna i Oslo, och snö syftade inte på kallt vatten som faller ner från himlen.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Pelle
Ett white-trash är ett white-trash
Ränderna går inte ur kalsongerna
Urexempel på att det sitter i generna.
Varken en somalisk sjörövare eller en white trash kan lära sig klass, även om dom så "integreras" in i högre sällskap.
Så är det även om Eliza Doolittle är ett av de få undantagen. Klass är så otroligt mångfacetterat. De som har blicken för det avslöjar wannabes som tex Jan Guillou på ett ögonblick. Även om Prins Daniel har fostrats hårt på Hovet så kan man tämligen enkelt se att han inte växt upp med det. Svårt att peka på något specifikt men det är en sammanflätning av språk, intonation, kläder, hållning, blick, kroppsspråk, rörelsemönster etc etc som i princip alltid stämmer om du har det i blodet eller ej.
Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
JA. Även du borde ha läst kalle anka och stött på hans "brorsöner".
Finns tydligen en mängd regler för ordningen man skall stå i offentliga sammanhang och där står han tydligen som en familjemedlem?
Nu är jag ingen expert men andra som kan detta har skrivit om det i press (inte flashback). Och det verkar väldigt sannolikt.
Du tänker på Patrik? Jag kan inte föreställa mig att det stämmer. Hon skulle alltså fött honom 71 och sedan 1,5 år senare hamnat i HMK blickfång under OS? Jag är däremot öppen för att det inte var en slump att de träffades, utan att det var "riggat" - vacker mörkhårig donna med härligt leende som ledsagar HMK.
Citat:
Ursprungligen postat av
StigHelmutt
Då är det ännu värre,,, kanske borde anat onåd när Haakon träffade henne nocked up på en FestiVAl?
Vad är det för gravida som springer på festival?
Att hon sen ska va lika illojal mot Haakon som mot fostret kanske inte är så konstigt
Jag tycker hon verkar genom-äcklig. Har aldrig gillat henne. Hon känns nästan påtvingad Haakan ungefär som monstret som Prins Harry tvingats på. Frågan uppstår då vilka hållhakar de har på de kungliga. Jag har hört att Haakan hade extremt vilda fester på massa olika orter i Norge när han var ungkarl och reste runt.