2026-06-10, 11:50
Avstängd
StigHelmutts avatar
Norges ”bonusprins” Marius Borg Høiby blir kvar i häktet.
Ett "bonusbarn" en bastard/en oäkting som slinkit in i kungahuset via sin ensamstående morsa Mette-Marit, tidigare madrass för Epstein.

Fattar ni nu varför vi män inte vill ta hand om andras ungar ??
Även om Mette-Marit lyckades flirta sig förbi kronprins Haakons förnuft, så vet vi aldrig vad de ensamstående madrassernas avkommor/avlagda rester från andra män släpar med sig för skandaler och problem in i familjen!

https://www.gp.se/nyheter/varlden/norsk-domstol-bonusprinsen-kvar-i-haktet.0fe5b831-b34d-5252-9a4b-61ad9e5d11c3

Åsikter?
Senast redigerad av StigHelmutt 2026-06-10 kl. 11:55.
2026-06-10, 11:59
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Man kan ju tycka att en kung (hur ful han än må vara) borde ha ett smörgåsbord av kvinnor att välja mellan och det är oklart varför han går på begagnad vara.
Att den som inte har så mkt att välja mellan går i fällan kan man förstå men det är svårt att greppa att en kung inte inser vad han kan få.

Ja nu kan ni skriva att han gjorde det pga kärlek men jag är övertygad att han kunnat bli kär i någon annan som inte är wt och har bastarder. Han måste haft mkt dåliga rådgivare.

Men det är hans val och berör inte mig mer än att jag har en åsikt som egentligen inte spelar någon roll. Det var väl meningen att han skulle lära sig något av detta!
2026-06-10, 12:06
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Man kan ju tycka att en kung (hur ful han än må vara) borde ha ett smörgåsbord av kvinnor att välja mellan och det är oklart varför han går på begagnad vara.
Att den som inte har så mkt att välja mellan går i fällan kan man förstå men det är svårt att greppa att en kung inte inser vad han kan få.

Ja nu kan ni skriva att han gjorde det pga kärlek men jag är övertygad att han kunnat bli kär i någon annan som inte är wt och har bastarder. Han måste haft mkt dåliga rådgivare.

Men det är hans val och berör inte mig mer än att jag har en åsikt som egentligen inte spelar någon roll. Det var väl meningen att han skulle lära sig något av detta!
Man kan ju tycka det men viktoria var inte direkt eftersökt. Hon fastnade i princip för den första mannen hon kom nära. Kan bero på omgivningen också. Vem fan vill vänslas med någon när SÄPO tittar på?

Japans kejsare är en annan som hade riktigt svårt att hitta en fru.

Tycker nog han var normalsnygg då och tyckte partiet var obegripligt. Men han var säkert kär.

Även vår kung fick ett "bonusbarn" med silvia.

Vår kung och viktoria ger ett väldigt osäkert intryck. Vet inte hur norges prins var.
Senast redigerad av kyrkstocken 2026-06-10 kl. 12:09.
2026-06-10, 12:08
Avstängd
StigHelmutts avatar
Citat:

True.
Jag tror norskar är ännu mer Jante "-Tro inte att du är bättre än en parkbänksalkis bara för att du är prins" -mentaliteten är nog värre än sveriges

Men det finns ju en naturlig anledning att man inte vill uppfostra andra mäns orgasmer:

1. Gener
2. Skilsmässoskadade
3. En naturlig avsmak för att uppfostra nån annans romantiska eftergifter, ungefär som at torka upp efter nån annans spya
2026-06-10, 12:13
Avstängd
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Man kan ju tycka det men viktoria var inte direkt eftersökt. Hon fastnade i princip för den första mannen hon kom nära. Kan bero på omgivningen också. Vem fan vill vänslas med någon när SÄPO tittar på?

Tycker nog han var normalsnygg då och tyckte partiet var obegripligt. Men han var säkert kär.

Vår kung och viktoria ger ett väldigt osäkert intryck. Vet inte hur norges prins var.

Men hur nästlade då Mette-Marit sig in i kungahusets närhet, utan att ens vara nån SÄPO eller gyminstruktör?
skickad av Epstein?
2026-06-10, 12:21
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Både han och hans syster verkar lite knepiga. Hans syster verkar h-e-l-t urflippad. Kanske föll för rollen som en omvänd Lady och Lufsen, en Pretty Woman-variant mer än han föll för henne. I gamla tider hade hon varit en frilla. Feminismen är en tentakel i Kulturmarxismen och Kulturmarxismen har som mål att krossa gamla traditioner och konservativa värderingar.

Citat:

Vi vet väl inte så mycket om hennes tidigare liv, som tur är. Kanske hade hon bra partners som begriper att hålla klaffen även när det är slut?

Menar du att Silvia hade ett utomäktenskapligt barn?
2026-06-10, 12:28
Medlem
Marius har ikke gjort noe galt! Det faktum at han sitter i varetekt burde føre til at hele Norges befolkning slår leir utenfor EU-domstolen.
2026-06-10, 12:29
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Både han och hans syster verkar lite knepiga. Hans syster verkar h-e-l-t urflippad. Kanske föll för rollen som en omvänd Lady och Lufsen, en Pretty Woman-variant mer än han föll för henne. I gamla tider hade hon varit en frilla. Feminismen är en tentakel i Kulturmarxismen och Kulturmarxismen har som mål att krossa gamla traditioner och konservativa värderingar.

Vi vet väl inte så mycket om hennes tidigare liv, som tur är. Kanske hade hon bra partners som begriper att hålla klaffen även när det är slut?

Ett white-trash är ett white-trash
Ränderna går inte ur kalsongerna

Urexempel på att det sitter i generna.
Varken en somalisk sjörövare eller en white trash kan lära sig klass, även om dom så "integreras" in i högre sällskap.
2026-06-10, 12:42
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

JA. Även du borde ha läst kalle anka och stött på hans "brorsöner".

Finns tydligen en mängd regler för ordningen man skall stå i offentliga sammanhang och där står han tydligen som en familjemedlem?

Nu är jag ingen expert men andra som kan detta har skrivit om det i press (inte flashback). Och det verkar väldigt sannolikt.
Senast redigerad av kyrkstocken 2026-06-10 kl. 12:46.
2026-06-10, 12:56
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:

Viktoria var länge ihop med Daniel Collert, en ung man i Stockholms överklass men hon bytte ut denna Daniel mot GymDaniel och de har väl hyfsat stadigt vart gifta länge nu?

Tänker du, att Drottning Silvia har släpat in Patrik Sommerlath, syskonbarnet som är förtjust i horor, men du hävdar att det skulle vara hennes unge?
Det är iofs en gammal konspirationsteori men jag tror inte på att det skulle vara sant.
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Marius har ikke gjort noe galt! Det faktum at han sitter i varetekt burde føre til at hele Norges befolkning slår leir utenfor EU-domstolen.

Varför då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Norges ”bonusprins” Marius Borg Høiby blir kvar i häktet.
Ett "bonusbarn" en bastard/en oäkting som slinkit in i kungahuset via sin ensamstående morsa Mette-Marit, tidigare madrass för Epstein.

Fattar ni nu varför vi män inte vill ta hand om andras ungar ??
Även om Mette-Marit lyckades flirta sig förbi kronprins Haakons förnuft, så vet vi aldrig vad de ensamstående madrassernas avkommor/avlagda rester från andra män släpar med sig för skandaler och problem in i familjen!

https://www.gp.se/nyheter/varlden/norsk-domstol-bonusprinsen-kvar-i-haktet.0fe5b831-b34d-5252-9a4b-61ad9e5d11c3

Åsikter?
Fast hon var väl redan prinessa när hon arbetade extra som Epstein madrass?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in