2026-06-13, 08:55
Medlem
Del 3 på måndag, antagligen kommer det mest uppenbara och värsta då. Om man tolkar reklamen är dom ute efter särskilt någon enskild som dom tror kan påverkas av detta. Det har mest pratats om Wallerstein och Åkesson, så någon av dom lär avses.
Citera
2026-06-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Alla skattepengar är mina pengar som skattebetalare. Eller tycker du det är ok att fuska med vissa skattepengar? Du är tokvänster antar jag.

Jag har svårt att se det som fusk tyvär.
Citera
2026-06-13, 13:22
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whipmaster
Vilken idiot!
Det som verkligen är skrämmande är att det finns så många klappskallar i detta land som röstar på han och hans parti.
Det är verkligen synd om svenska folket som inte har bättre förstånd.

Inte konstigt att Sd-toppen kallar sina väljare för byfånar och bonnläppar!
Citera
2026-06-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Inte konstigt att Sd-toppen kallar sina väljare för byfånar och bonnläppar!

Precis!
Kan konstatera att de flesta väljarna är lågutbildade stackare som bor på landsbygden och inte har sett mycket av världen.
Citera
2026-06-13, 15:32
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Du fördömer alltså sossarnas stödköp av Göran Perssons bok? Något annat vore ju djupt omoraliskt. Särskilt när du så aggressivt undrar över andras moral.

Vilket jävla svammel!
Citera
2026-06-13, 15:37
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whipmaster
Precis!
Kan konstatera att de flesta väljarna är lågutbildade stackare som bor på landsbygden och inte har sett mycket av världen.

Så är det tyvärr, de har gått i livets hårda skola och fattar inte hur lurade de är av Jimmie Åkesson, det är som en sekt som aldrig tänker självständigt utan följer slaviskt sin ledare! Att han berika sig själv bryr de sig inte om så jag hoppas myndigheterna synar Jimmie Åkesson affärer så någon stackars sate vaknar!
Citera
2026-06-13, 18:44
Medlem
Har Jimmie Åkesson begått brott?

Är detta brottsligt?
Citera
2026-06-13, 19:23
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Vilket jävla svammel!

Svenska Dagbladet svamlar? Menar du att de ljuger? Sossarna köpte inte 90% av upplagan av Göran Perssons bok?
Citera
2026-06-13, 20:52
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
Lite skattepengar?
Han har aldrig jobbat utan levt som parasit hela sitt liv. Inte konstigt att han gillar judar, samma andas barn.

Ursäkta tonen var sne som fan på livet.

Han har väl jobbat en hel del i politiken? Hur har han levt som en parasit menar du, undrar jag bara, attackerar inte
Citera
2026-06-13, 20:55
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Gjort för Sverige? Clownen har inte gjort ett skit för Sverige, inte minsta lilla. Utom att vara korrupt, försvara sin klandervärda krets vad dom än gör och sälja ut allt i det här landet och allt man påstått sig ha stått för till Israel, friskolelobbyn och svenskt näringsliv. Men är man en okunnig nolla med snus och motorer som enda intresse så kanske man inte förstår bättre.

Är det så?
Citera
2026-06-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Är det så?

Ja, så är det helt klart.
Citera
2026-06-13, 21:49
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Ursäkta tonen var sne som fan på livet.

Han har väl jobbat en hel del i politiken? Hur har han levt som en parasit menar du, undrar jag bara, attackerar inte

Har har inte jobbat en dag i sitt liv bara gått på försörningsstöd och politiska arvoden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in