Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Det är ju märkligt måste jag säga.
Men samtidigt en väldigt avancerad scam om de nu är en.
Nästa fråga är: Är hyran nästan för bra för att vara sann, eller är den marknadsmässig?
Asså även hans lillebror är skriven på adressen men de hade inte samma efternamn. Så han skickade bild på han och sin lillebror där studentkepsen har efternamn så det stämde.
Jag har sett video på lägenheten.
Hyran är 7000kr för en 1a i Norra Stockholm 26kvm2