2026-06-09, 14:15
  #1
Medlem
StonedMonkeys avatar
Tja, jag köpte 10 st "Blåa Netflix" som skulle innehålla 280 mg MDMA, vilket det kändes som att dom gjorde också men efter att ha tagit dom nu vid flera tillfällen så har jag märkt att det är svårt, eller rättare sagt omöjligt att komma. Både för mig och min kvinnliga bekanta, och det var inte som att det inte var skönt, eller att vi inte försökte (vi knullade i timmar), utan det var lika skönt som det brukar vara på E, vi fick bara aldrig orgasm. Jag har tagit E vid många tillfällen och har aldrig stött på något liknande. Nu senast gick det så långt som 24 timmar efter så gick det varken för henne eller mig. Sen var vi iväg båda två och ca 32 timmar senare så gick det för oss båda.

Därför vänder jag mig till er, är det något ni själva har upplevt? Vet ni vad dom kan ha lagt i pillren förutom MDMA?
Citera
2026-06-09, 14:22
  #2
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Tja, jag köpte 10 st "Blåa Netflix" som skulle innehålla 280 mg MDMA, vilket det kändes som att dom gjorde också men efter att ha tagit dom nu vid flera tillfällen så har jag märkt att det är svårt, eller rättare sagt omöjligt att komma. Både för mig och min kvinnliga bekanta, och det var inte som att det inte var skönt, eller att vi inte försökte (vi knullade i timmar), utan det var lika skönt som det brukar vara på E, vi fick bara aldrig orgasm. Jag har tagit E vid många tillfällen och har aldrig stött på något liknande. Nu senast gick det så långt som 24 timmar efter så gick det varken för henne eller mig. Sen var vi iväg båda två och ca 32 timmar senare så gick det för oss båda.

Därför vänder jag mig till er, är det något ni själva har upplevt? Vet ni vad dom kan ha lagt i pillren förutom MDMA?

Amfetamin
Citera
2026-06-09, 14:23
  #3
Medlem
HBTKuks avatar
E är en cocktail, oftast med tjack i.
Citera
2026-06-09, 14:25
  #4
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Amfetamin

E utan amfetamin är dunder. Tyvärr bara varit med om det en gång, tur att det var första gången.
Citera
2026-06-09, 16:34
  #5
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
E utan amfetamin är dunder. Tyvärr bara varit med om det en gång, tur att det var första gången.

Det är så det ska tas, på den tiden jag rollade regelbundet tyckte jag det var trevligare att köpa MDMA kristaller, champagnefärgade, och dosera själv.
Citera
2026-06-09, 22:53
  #6
Medlem
Detta är en välkänd bieffekt hos diverse amfetaminer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in