Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
E utan amfetamin är dunder. Tyvärr bara varit med om det en gång, tur att det var första gången.
Det är så det ska tas, på den tiden jag rollade regelbundet tyckte jag det var trevligare att köpa MDMA kristaller, champagnefärgade, och dosera själv.