2026-06-09, 12:40
Medlem
Mohaves avatar
Det sägs att svarta kukar är större. Stämmer detta med era erfarenheter, kvinnor och bögar?

En tjejkompis berättade för mig att hon i helgen gick i säng med en neger med förhoppningen att han skulle ha en stor, men att hon blev besviken. Kanske var han undantaget som bekräftar regeln?
2026-06-09, 13:16
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Det sägs att svarta kukar är större. Stämmer detta med era erfarenheter, kvinnor och bögar?
John Holmes var ju vit, fan har du inte sett klassisk gammal porr?

Citat:
En tjejkompis berättade för mig att hon i helgen gick i säng med en neger med förhoppningen att han skulle ha en stor, men att hon blev besviken. Kanske var han undantaget som bekräftar regeln?
Jag har också hört en berättelse från en tjejpolare, det var en halvneger med en far från Elfenbenskusten och en spansk mor, den hybriden hade en extremt liten penis!
2026-06-09, 13:28
Medlem
Belters avatar
Svin gammal hörsägen för fan.
Väx upp, snorungar.
2026-06-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Svin gammal hörsägen för fan.
Väx upp, snorungar.
Jepp…

Men svarar ändå.
Dom svarta doningar jag fått bevittna var enorma. Helt extrem var den ena. Och min hjärna gjorde kopplingen till bajs. Skiter i vad för hudfärg folk har eller var dom kommer ifrån men denna katten kommer aldrig klara av att ligga med en svart.
2026-06-09, 14:04
Avstängd
triptykens avatar
Citat:

Det är för att porr är en underhållning och ofta har man enkla stereotyper i dom korta filmer man ska titta på. Då blir det lätt undergivna asiater, storkukade svarta osv. Inom bögporr, att hitta en bottom som är svart och har sex med en vit top är enormt svårare än motsatsen eftersom stereotyper inom media tenderar att göda sig själva. En användare fastnar för det som finns och letar mer efter det.
Så när en porrstudio letar "black studs" eller nåt, så kommer dom jaga män med stora kukar och sållar därför fram en bild av svarta snubbar som är litet skev.

Så gott som alla kukar i världen är ungefär lika stora när det ska komma till skott. Några litet mer, några litet mindre. Men överlag lika stora.
Sen finns det snubbar som har mikrokukar, och snubbar som har monsterkukar. Men det går på ett ut överlag.
2026-06-09, 14:15
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Men låt dom svarta få något att vara stolta över.
Era sadister.
2026-06-09, 14:36
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det är för att porr är en underhållning och ofta har man enkla stereotyper i dom korta filmer man ska titta på. Då blir det lätt undergivna asiater, storkukade svarta osv. Inom bögporr, att hitta en bottom som är svart och har sex med en vit top är enormt svårare än motsatsen eftersom stereotyper inom media tenderar att göda sig själva. En användare fastnar för det som finns och letar mer efter det.
Så när en porrstudio letar "black studs" eller nåt, så kommer dom jaga män med stora kukar och sållar därför fram en bild av svarta snubbar som är litet skev.

Så gott som alla kukar i världen är ungefär lika stora när det ska komma till skott. Några litet mer, några litet mindre. Men överlag lika stora.
Sen finns det snubbar som har mikrokukar, och snubbar som har monsterkukar. Men det går på ett ut överlag.
Det var en intressant iakttagelse. Sen är det nog inte korrekt...
2026-06-09, 14:45
Medlem
GiveMeHeads avatar
Kanske därför den svarte mannen har lägre intelligens än den vita mannen. Allt blod går till hans penis och ytterst lite till hjärnan som sakta förtvinar?
2026-06-09, 14:49
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Kanske därför den svarte mannen har lägre intelligens än den vita mannen. Allt blod går till hans penis och ytterst lite till hjärnan som sakta förtvinar?
Bara för att du går runt med stånd dygnet runt behöver inte alla göra det...
2026-06-09, 14:57
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Det är nog bara en myt som frodas i porrfilmer!
2026-06-09, 15:03
Medlem
Har läst nånstans att under antiken så ansågs flashbackdasar och stora kukar groteska och något som simpla och lågintelligenta hade.

Därför har alla marmorstatyer små pillesnoppar.
2026-06-09, 15:12
Moderator
Nospheratus avatar
(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)

Tråd låst

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in