2026-06-12, 00:22
  #493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Kan du redovisa alla pedofiler inom C eller mantrar du bara saker någon sagt till dig?

Haha har du helt missat alla pedofilskandaler inom C, är du intresserad så är det bara att googla.
Någon sagt till mig haha du är lite bakom flötet verkar det som.
Du är ju en vänstertomte som alltid ska försöka gömma undan och ifrågasätta saker och ting samt spela dum.
Citera
2026-06-12, 00:35
  #494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Tv4 gör i vanlig ordning årets "gräv" om SD.

Men inte fan gör dom nå gräv om de Islamister i Vänsterpartiet, Centern samt Sossanra.

Varför?

Exakt vi kan ju alla räkna ut vad som är det största problemet/hotet mot Sverige och det är inte Åkessons fester.
Problemet är att många inom media sympatiserar med vänsterpacket som är terrorkramare. Vi har så mycket vidriga människor i landet dels importerat skräp men även packet på vänsterkanten. Sverige behöver saneras rejält.
Hyckleriet och dubbla måttstockar är vidrigt att se.
Citera
2026-06-12, 00:48
  #495
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Exakt vi kan ju alla räkna ut vad som är det största problemet/hotet mot Sverige och det är inte Åkessons fester.
Problemet är att många inom media sympatiserar med vänsterpacket som är terrorkramare. Vi har så mycket vidriga människor i landet dels importerat skräp men även packet på vänsterkanten. Sverige behöver saneras rejält.
Hyckleriet och dubbla måttstockar är vidrigt att se.

Säger hycklaren som själv precis beskrev sin egna dubbla måttstockar. Jag tvekar starkt på att du inte hade något emot att en sossepolitiker la 1,7 miljoner av dina skattemedel på det egna bankkontot. Typiskt hjärndöd SD-svans.
Citera
2026-06-12, 01:25
  #496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Säger hycklaren som själv precis beskrev sin egna dubbla måttstockar. Jag tvekar starkt på att du inte hade något emot att en sossepolitiker la 1,7 miljoner av dina skattemedel på det egna bankkontot. Typiskt hjärndöd SD-svans.

Haha SD får ju givetvis köpa böcker för sina pengar precis som alla andra partier kan göra.
Men återigen vad är Sveriges problem SD:s bokköp eller den mycket destruktiva massinvandringen och mångkulturen samt terrorälskande vänstermänniskor som går islamisters ärenden.
Är det någon som är hjärndöd så är det uppenbarligen du själv.
Vilken terrororganisation är din favorit din vänsterblivna dåre, hahaha?
Citera
2026-06-12, 01:28
  #497
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Haha SD får ju givetvis köpa böcker för sina pengar precis som alla andra partier kan göra.
Men återigen vad är Sveriges problem SD:s bokköp eller den mycket destruktiva massinvandringen och mångkulturen samt terrorälskande vänstermänniskor som går islamisters ärenden.
Är det någon som är hjärndöd så är det uppenbarligen du själv.
Vilken terrororganisation är din favorit din vänsterblivna dåre, hahaha?

Kan inte vara lätt att vara hjärndöd, stackars människa.
Citera
2026-06-12, 01:34
  #498
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kan inte vara lätt att vara hjärndöd, stackars människa.

Du beskriver dig själv mycket väl din arma stackare, hahahaha.
Res ner till Gazaremsan och häng med dina idoler istället så vi slipper dig i Sverige.
Citera
2026-06-12, 06:34
  #499
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Haha ja du den där jävla Soran Ismail är en sexualsadist och har utnyttjat ett stort antal kvinnor sexuellt men du tycker några fester och uppköpta böcker är det värsta som någonsin hänt. Snacka om dubbla måttstockar och hyckleri.

Du kanske ska läsa in dig på järnrörsskandalen det är ett vanligt bråk efter krogen och finns inte ens något järnrör inblandat däremot ett aluminiumrör från en byggställning. Sorans gäng är hotfulla och en konflikt uppstår men verkligen en storm i ett vattenglas.
Den här granskningen är ett skämt jämfört med sossarnas vidriga lotteriförsäljning där man lurar sina egna äldre medlemmar eller varför inte terrorsympatisörerna i V där kan vi snacka skandal.

Kritik mot massinvandring, mångkultur och islam är enbart sunt och människor som du skriker alltid rasism trots att kritiken mot samhällsutvecklingen är befogad. Du kanske ser vad massinvandringen och mångkulturen ställer till med runt omkring i Europa mycket grova våldsbrott, rape gangs och alla knivattacker. Det kokar bokstavligen men du tycker att alla kritiker är rasister, dra åt helvete.
Men människor som du sysslar med gaslighting vi ska uppskatta invandrare som våldtar och attackerar och mördar människor med kniv, det är ju berikande.
Märks att du är desperat och att Wallensteins troll aktiverats när whataboutismen och off-topic fyller tråden. Casino Åkesson är korrupt, smaka på det. Han skor sig på skattebetalarnas pengar och ni sväljer det. Precis som ni svalt att SD är ett parti för den vanliga människan.
Citera
2026-06-12, 07:32
  #500
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Märks att du är desperat och att Wallensteins troll aktiverats när whataboutismen och off-topic fyller tråden. Casino Åkesson är korrupt, smaka på det. Han skor sig på skattebetalarnas pengar och ni sväljer det. Precis som ni svalt att SD är ett parti för den vanliga människan.

Det är lättare att se mellan fingrarna på SDs korruption här än att se över deras egna problem och policies.
Citera
2026-06-12, 09:38
  #501
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Terrorkramare och diverse pack som går deras ärenden är en fara för landet medans tveksamheter om skatteinbetalningar inte betyder någonting. Begriper du inte det så tycker jag synd om dig. Se på Iran och vad den totalitära våldsideologin islam skapat för skräcksamhälle där. Jämför med för lite inbetalning av skatt.
Tycker du att jag ska lämna ett land där mina rötter sträcker sig över 700 år bakåt.
Vad är du själv andra generationen invandrare utan någon naturlig koppling till Sverige. Haha vem ska lämna då tror du.
Här i Sverige så har vi åsiktsfrihet, att du har mer problem med det än med kriminella makthavare visar ju att du inte hör hemma här.

Anpassa dig till svenska normer eller stick!
Citera
2026-06-12, 11:16
  #502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Haha har du helt missat alla pedofilskandaler inom C, är du intresserad så är det bara att googla.
Någon sagt till mig haha du är lite bakom flötet verkar det som.
Du är ju en vänstertomte som alltid ska försöka gömma undan och ifrågasätta saker och ting samt spela dum.
Ok. Så, du kan inte presentera faktan vilket gör att jag konstaterar att du hittar dem lika lite som mig.
Men det som skrämmer mig är att du tydligt visar på att ni döda högerspöken är emot ifrågasättande vilket handlar om kritiskt granskande. Samtidigt som du inte presenterar fakta så handlar det om att gömma.
Det är faktiskt riktigt korkat att svinga kraftuttryck när de slår tillbaka.
Citera
2026-06-12, 21:01
  #503
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Vem som tjallat till media och vad denne person haft för agg gentemot SD spelar ingen roll.
Sålänge uppgifterna är korrekta så är det likväl en skandal, oavsett hur mycket folk i SD-svansen försöker skademinimera.

Vad är korrekt? Utifrån det man fått höra officiellt så är det en tant som sysslat med bluffakturor och då sparkade sd henne och polisanmälde? Och det skedde långt innan tv4:s reportage. Den källa som tv4 använder för sin fakta är tanten. Tv4 mfl sysslar inte med korrekta uppgifter utan enbart "källor" från ett håll. Ingen fakta eller nåt. Till och med den prisbelönta trollfabriken hittade ju inte ett skit när man kommer till slutklämmen. Det är "kan vara, misstänkt, enligt källor osv". Du måste lära dig skillnad på vad som är sant och bekräftat med vad medier säger
Citera
2026-06-12, 21:54
  #504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Vad är korrekt? Utifrån det man fått höra officiellt så är det en tant som sysslat med bluffakturor och då sparkade sd henne och polisanmälde? Och det skedde långt innan tv4:s reportage. Den källa som tv4 använder för sin fakta är tanten. Tv4 mfl sysslar inte med korrekta uppgifter utan enbart "källor" från ett håll. Ingen fakta eller nåt. Till och med den prisbelönta trollfabriken hittade ju inte ett skit när man kommer till slutklämmen. Det är "kan vara, misstänkt, enligt källor osv". Du måste lära dig skillnad på vad som är sant och bekräftat med vad medier säger

Stämmer, polisanmälan kom före granskningen.

Och minnet är kort hos folk. Tänker på den kommunal styrda krogen Metropol Palais där sossarna festade friskt på de fackliga medlemmarnas pengar. Tror det var över 300 miljoner som på ett eller annat sätt förskingrades genom den verksamheten.

Eller vad sägs om den kommunala sosse politikern Abdi Elmi som enligt utredningar visar att han blåst skattebetalare på ca 25 miljoner riksdaler..

Många politiker från olika partier har fifflat lite under åren..

Att ett parti köpt lite alkohol till fester och maskerat det pga. alla regler som finns är för mig inte världens grej. Det är vanligare än vad folk kanske tror. Mat går alltså an, men inte dryck.

I det här fallet finns det tveksamheter eftersom Carola gått ut med en massa information efter polisanmälan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in