2026-06-07, 14:22
  #1
Bannlyst
Ni som vill Sverige ska vara mångfald, ska vara mångkulturellt, svenskar invandrare ska blandas

När blir ni nöjda med hur många invandrare det ska vara i landet?

Man är invandrare även om man är född utomlands, eller född i Sverige av invandrare

https://www.kunskapsverket.org/artiklar/hur-gar-integrationen

Citat:
Sverige har de senaste decennierna fått en betydande andel invånare med utländsk bakgrund. Cirka 2,9 miljoner människor, eller 27 procent av befolkningen, är födda utomlands eller har två utrikes födda föräldrar.

https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/befolkning-och-levnadsforhallanden/befolkningens-sammansattning-och-utveckling/befolkningsstatistik/pong/statistiknyhet/befolkningsstatistik-ar-2025-omgang-2/

Citat:
Vid årets slut var 2 936 800 personer, eller 28 procent av befolkningen, antingen födda utomlands eller födda i Sverige med två utrikes födda föräldrar.
Citera
2026-06-07, 14:30
  #2
Medlem
RudyardKiplings avatar
Då är alltså inte medräknat tex en andra generationens invandrare som får barn med en första generationens invandrare, ej heller tredje generationens invandrare. Alltså är det väsentligt högre än 28%.

Räknar man sedan bort alla över 60 år så lär %-satsen bli radikalt högre, kanske uppemot eller över 50% ju yngre åldersgrupp man tittar på.

Det betyder att de svenskar som föds idag kommer vara minoritet i sitt eget land när de är vuxna. Skaplig bajsmacka!
Citera
2026-06-07, 14:31
  #3
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Othael
Ni som vill Sverige ska vara mångfald, ska vara mångkulturellt, svenskar invandrare ska blandas

När blir ni nöjda med hur många invandrare det ska vara i landet?

Man är invandrare även om man är född utomlands, eller född i Sverige av invandrare

https://www.kunskapsverket.org/artiklar/hur-gar-integrationen



https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/befolkning-och-levnadsforhallanden/befolkningens-sammansattning-och-utveckling/befolkningsstatistik/pong/statistiknyhet/befolkningsstatistik-ar-2025-omgang-2/
Etniska svenskar är redan i minoritet i vårt eget land, så det mångkulturella experimentet har väl nått sin slutpunkt snart? Nu när vi etniska svenskar är i minoritet, kommer vi får rätt att leva och utveckla vår särkultur och folk precis som andra skyddade minoriteter har rätt till?
Citera
2026-06-07, 15:06
  #4
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Redan 10% var för många ska tilläggas.
Citera
2026-06-07, 15:27
  #5
Avstängd
triptykens avatar
Min familj har bott här sen 1500 åtminstonde men sen jag var barn har gamla rasistgubbar bytt till Engelska när dom pratar med mig. Innan Somalier var ni sura på Araber, innan dom var ni sura på Balkanfolk, innan dom var det Italienare, innan dom var det Tyskar, innan dom Valloner, innan dom Norrlänningar.

Ni har aldrig och kommer aldrig vara nöjda tills det bara är fem pers kvar i landet och fyra av er kommer ha folkomröstning för att utvisa nummer fem som ni anser är "för främmande".

Problemet ni har är att ni slåss mot mänskliga impulser. Vi har sen urminnes tider mött andra människor och tänkt "vadfan vad udda du är" och fem minuter in har unga män och kvinnor tittat på varandra och tänkt "vadfaen vad udda du är... hett" och nästa generation är en mix av båda och världen rullar vidare oberoende vad ni tycker.

Ni förlorade redan millennia sen, det här motståndet som ni tror ni skapat är bara en till av dom fegas dödsspasm. Folk kommer vara som er i framtiden också dock så ingen fara. Fega, ensamma, skräckslagna, som gömmer sig bakom soffan och förbannar alla förutom er själva.
Det e ok. Fortsätt. Nästa generation incels behövs också tydligen. Okyssta pojkar som tror att deras oskuld är beviset för att dom har rätt och alla andra har fel.

Folk har förklarat för er om och om igen varför folk har tagit dom här besluten. Varför vi som samhälle tar den här risken med invandring. Ni kan bara inte förstå det, det är därför ni ställer samma fråga om och om igen. Feghet är ett logiskt tillkortakommande kanske, eller så lägger det band på er intellektuella förmåga, vad vet jag?

Ni är ett fartgupp som självmant lägger er ner i vägen gråtandes undrandes varför alla är så taskiga mot er och kör över er.
Men man kan inte argumentera mot feghet. Ni kommer inte köpa det utan bara reagera i affekt som vanligt. Ni kan inte förstå avsaknaden av feghet. Det ligger inte i fartgupps natur och inget jag säger kommer någonsin övertyga er att nån gång ställa er upp, damma av er själva och inse att det är ni som gjort er själva ont och ingen annan.

Så... fortsätt. Det är onda judar, kvinnor, araber, homos, rödingar och andra som gör att ni mår så dåligt. Att dom inte är fega som er är för att dom antingen är del av en konspiration, eller lurade av den. Ni har genomskådat allt.

Lägg er på vägen igen och fortsätt gråta när verkligheten trampar rakt över er. Det e ok.
Citera
2026-06-07, 15:40
  #6
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Min familj har bott här sen 1500 åtminstonde men sen jag var barn har gamla rasistgubbar bytt till Engelska när dom pratar med mig. Innan Somalier var ni sura på Araber, innan dom var ni sura på Balkanfolk, innan dom var det Italienare, innan dom var det Tyskar, innan dom Valloner, innan dom Norrlänningar.

Ni har aldrig och kommer aldrig vara nöjda tills det bara är fem pers kvar i landet och fyra av er kommer ha folkomröstning för att utvisa nummer fem som ni anser är "för främmande".

Problemet ni har är att ni slåss mot mänskliga impulser. Vi har sen urminnes tider mött andra människor och tänkt "vadfan vad udda du är" och fem minuter in har unga män och kvinnor tittat på varandra och tänkt "vadfaen vad udda du är... hett" och nästa generation är en mix av båda och världen rullar vidare oberoende vad ni tycker.

Ni förlorade redan millennia sen, det här motståndet som ni tror ni skapat är bara en till av dom fegas dödsspasm. Folk kommer vara som er i framtiden också dock så ingen fara. Fega, ensamma, skräckslagna, som gömmer sig bakom soffan och förbannar alla förutom er själva.
Det e ok. Fortsätt. Nästa generation incels behövs också tydligen. Okyssta pojkar som tror att deras oskuld är beviset för att dom har rätt och alla andra har fel.

Folk har förklarat för er om och om igen varför folk har tagit dom här besluten. Varför vi som samhälle tar den här risken med invandring. Ni kan bara inte förstå det, det är därför ni ställer samma fråga om och om igen. Feghet är ett logiskt tillkortakommande kanske, eller så lägger det band på er intellektuella förmåga, vad vet jag?

Ni är ett fartgupp som självmant lägger er ner i vägen gråtandes undrandes varför alla är så taskiga mot er och kör över er.
Men man kan inte argumentera mot feghet. Ni kommer inte köpa det utan bara reagera i affekt som vanligt. Ni kan inte förstå avsaknaden av feghet. Det ligger inte i fartgupps natur och inget jag säger kommer någonsin övertyga er att nån gång ställa er upp, damma av er själva och inse att det är ni som gjort er själva ont och ingen annan.

Så... fortsätt. Det är onda judar, kvinnor, araber, homos, rödingar och andra som gör att ni mår så dåligt. Att dom inte är fega som er är för att dom antingen är del av en konspiration, eller lurade av den. Ni har genomskådat allt.

Lägg er på vägen igen och fortsätt gråta när verkligheten trampar rakt över er. Det e ok.

Sicket jävla bullshit rätt igenom och du börjar med att ljuga.
Citera
2026-06-07, 15:52
  #7
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Othael
Ni som vill Sverige ska vara mångfald, ska vara mångkulturellt, svenskar invandrare ska blandas

När blir ni nöjda med hur många invandrare det ska vara i landet?

Man är invandrare även om man är född utomlands, eller född i Sverige av invandrare

https://www.kunskapsverket.org/artiklar/hur-gar-integrationen



https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/befolkning-och-levnadsforhallanden/befolkningens-sammansattning-och-utveckling/befolkningsstatistik/pong/statistiknyhet/befolkningsstatistik-ar-2025-omgang-2/
Men om ett par generationer så är vi 100 % svenskar.

Ååååååå vad jag längtar tills dess.
😊
Jag hatar nämligen invandrare.
🥳
Citera
2026-06-07, 17:51
  #8
Avstängd
"Man är invandrare även om man är född utomlands, eller född i Sverige av invandrare"

Köper inte den definitionen, föds man i Sverige har man per definition inte invandrat och kan således inte kallas invandrare.

Man kan inte likställa att någon som bott i Sverige i 2 år med någon som alltid bott i Sverige hela sitt liv och är född här.
__________________
Senast redigerad av Quandmeme 2026-06-07 kl. 17:57.
Citera
2026-06-07, 18:02
  #9
Moderator
Diagorass avatar
Politik: inrikes --> Integration och invandring
/Moderator
Citera
2026-06-07, 18:25
  #10
Medlem
INGSOCs avatar
Den yngre generationen har blivit helt ofattbart förråd. Jag kan inte komma på ett enda exempel i världshistorien som är på samma nivå unga Européer idag förrådits av sina äldre.
Blir illamående av att tänka på det.

När de blir gamla kommer de inte att ha ett land längre. Deras land kommer nu vara en blandning av alla världens kulturer och folk (som även har sina egna länder).
Men Europeernas kultur och folk kommer aldrig få ha något eget igen.
Det kommer vara etnisk tribalism som råder och de med störst population och mest makt kommer att bestämma ödet för alla andra.

Titta på den hat retoriken som finns idag för vita människor så vet man vad det tillslut kommer att leda till.

Det kommer var andra grupper av folk som bestämmer vårat öde och de hatar oss.
__________________
Senast redigerad av INGSOC 2026-06-07 kl. 18:31.
Citera
2026-06-07, 18:28
  #11
Medlem
Flaskhalsats avatar
Det är väldigt enkelt, finns många enklaver att bebo sig i som ligger långt bort från gemene neger. Finns noll syfte att försöka ändra något i det här landet, rösta Fi, V eller något annat världsfrånvänt och bränn ner hela samhället så kommer förmodligen skattetrycket långsiktigt att sjunka och det blir enklare att segregera sig från den icke-vita mindervärdiga befolkningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in