Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Min familj har bott här sen 1500 åtminstonde men sen jag var barn har gamla rasistgubbar bytt till Engelska när dom pratar med mig. Innan Somalier var ni sura på Araber, innan dom var ni sura på Balkanfolk, innan dom var det Italienare, innan dom var det Tyskar, innan dom Valloner, innan dom Norrlänningar.
Ni har aldrig och kommer aldrig vara nöjda tills det bara är fem pers kvar i landet och fyra av er kommer ha folkomröstning för att utvisa nummer fem som ni anser är "för främmande".
Problemet ni har är att ni slåss mot mänskliga impulser. Vi har sen urminnes tider mött andra människor och tänkt "vadfan vad udda du är" och fem minuter in har unga män och kvinnor tittat på varandra och tänkt "vadfaen vad udda du är... hett" och nästa generation är en mix av båda och världen rullar vidare oberoende vad ni tycker.
Ni förlorade redan millennia sen, det här motståndet som ni tror ni skapat är bara en till av dom fegas dödsspasm. Folk kommer vara som er i framtiden också dock så ingen fara. Fega, ensamma, skräckslagna, som gömmer sig bakom soffan och förbannar alla förutom er själva.
Det e ok. Fortsätt. Nästa generation incels behövs också tydligen. Okyssta pojkar som tror att deras oskuld är beviset för att dom har rätt och alla andra har fel.
Folk har förklarat för er om och om igen varför folk har tagit dom här besluten. Varför vi som samhälle tar den här risken med invandring. Ni kan bara inte förstå det, det är därför ni ställer samma fråga om och om igen. Feghet är ett logiskt tillkortakommande kanske, eller så lägger det band på er intellektuella förmåga, vad vet jag?
Ni är ett fartgupp som självmant lägger er ner i vägen gråtandes undrandes varför alla är så taskiga mot er och kör över er.
Men man kan inte argumentera mot feghet. Ni kommer inte köpa det utan bara reagera i affekt som vanligt. Ni kan inte förstå avsaknaden av feghet. Det ligger inte i fartgupps natur och inget jag säger kommer någonsin övertyga er att nån gång ställa er upp, damma av er själva och inse att det är ni som gjort er själva ont och ingen annan.
Så... fortsätt. Det är onda judar, kvinnor, araber, homos, rödingar och andra som gör att ni mår så dåligt. Att dom inte är fega som er är för att dom antingen är del av en konspiration, eller lurade av den. Ni har genomskådat allt.
Lägg er på vägen igen och fortsätt gråta när verkligheten trampar rakt över er. Det e ok.
Sicket jävla bullshit rätt igenom och du börjar med att ljuga.