2006-09-13, 22:47
Medlem
woofers avatar
Citat:
Instämmer med kören. Synlig T-Shirt är inte att rekomendera (om du inte jobbar inom fastfood branschen). Ska du pronto visa upp bröstet är det ett uringat linne som gäller för att fånga upp svett. Glöm bara inte för guds skull att raka bröstet så du inte ser ut som magnum.

Allvarligt raka bröstet? Nån måtta får det väl ändå vara. Har man nu ryamatta på bröstet kan det väl vara lämpligt att annsa och tunna ur den, men att raka den blir bara fult, och ser förjävligt ut. Särskilt när stubben börjar synas.

Håller dock med om att T-shirt och skjorta inte är snyggt tillsammans.
Citera
2006-09-17, 02:09
Medlem
catlands avatar
Det spelar absolut ingen roll vad du har under - så länge det inte syns. Enbart skjortan ska synas. Själv har jag tshirt under pga. att jag inte vill svetta ner skjortan och för att det blir mjukare.
Citera
2006-09-17, 08:32
Medlem
Zinkys avatar
hmm skönt att jag slutade ha t-shjirt under skjortan för några år sedan då=) fast då va hela skjortan uppknäppt...
Citera
2006-09-17, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike Wadd
T-shirt under skjorta känns så jäkla amerikanskt. Jag tänker på när de vara finklädda och tar en (minst) storlek för stor skjorta och antingen ett par fula chinos eller säckiga kostymbyxor i polyester.

Så j-vla sant.
Citera
2006-09-19, 13:32
Medlem
Precis nåt sånt här

http://www.thamike.com/fn_images/carson.jpg

alltså inte vika upp den så det ser helt fucked ut , utan det där ser bra ut
Citera
2006-09-20, 20:16
Medlem
Krikkazs avatar
Rätta mig om jag har fel, men är inte t-shirten egentligen ett underplagg som skall bäras under exempelvis skjortor?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in