2026-06-12, 18:49
  #25
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det tycks råda olika uppfattningar om den saken.



(FB) Invandrare går ej på museum.

Det beror ju helt på vilka museum man besöker.
Citera
2026-06-16, 11:11
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
De är intresserade av att shoppa, spela tv spel, laga sin äckliga mat, grilla, vara på Tik tok, åka runt i muskelbilen, hänga på stan. Tror knappt de öppnat en bok* eller vet vem Leonard da Vinci är ärligt talat.

*kanske de har läst lite i koranen.

De har också mycket svårt att vara tysta. Hörs mest överallt. Om de inte har någon kompis i närheten de kan skrikprata med så sitter de och pratar i telefon med högtalare på tåg, bussar och annan kollektivtrafik. De verkar inte ha någon form av lugn i kroppen eller uppfostran.
Citera
2026-06-16, 12:17
  #27
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
De har också mycket svårt att vara tysta. Hörs mest överallt. Om de inte har någon kompis i närheten de kan skrikprata med så sitter de och pratar i telefon med högtalare på tåg, bussar och annan kollektivtrafik. De verkar inte ha någon form av lugn i kroppen eller uppfostran.
Nej de är hopplösa verkligen. Jag åkte tåg till Göteborg för ett tag sedan och i min vagn satt folk och lyssnade på musik i lurar, läste eller sov. Då kommer det en som inte kan "läsa rummet" överhuvudtaget och sitter och skriker i mobilen. När hans granne sa till skrek han att det inte var tyst kupé...
De kan aldrig visa hänsyn för de är fullblodsegoister.
__________________
Senast redigerad av heliotrop 2026-06-16 kl. 12:23.
Citera
2026-06-16, 12:37
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Nej de är hopplösa verkligen. Jag åkte tåg till Göteborg för ett tag sedan och i min vagn satt folk och lyssnade på musik i lurar, läste eller sov. Då kommer det en som inte kan "läsa rummet" överhuvudtaget och sitter och skriker i mobilen. När hans granne sa till skrek han att det inte var tyst kupé...
De kan aldrig visa hänsyn för de är fullblodsegoister.

Ja, precis. Åkte tåg till Stockholm från Malmö nyligen, fullsatt tåg, hela vagnen full av personer som vilar, jobbar, läser, utom tre tjejer från MENA-länder som sitter i mitten av vagnen och skrikpratar på arabiska i fem timmar (de kunde svenska), har högtalaren på och pratar samtidigt med någon på mobilen. Konduktören säger till dem att de ska stänga av högtalaren, det gjorde de inte. Helt hopplöst!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in