2026-06-06, 13:37
Medlem
Ja muslimerna får det drägligast i Sverige med sossestyre men då vänstern går hand i hand med sossarna så organiseras muslimer i Vänstern för att ta kontroll över partiet. Om ca 2-3 val så har många av deras svenskfödda barn rösträtt och då kommer Sveriges politiska och även demokratiska framtid att se annorlunda ut.

Vänstern är idag ett minoritetsparti men snart ett stort minaretsparti.
Citera
2026-06-06, 13:54
Medlem
EnLitenkilles avatar
Ja, det är väl allmänt känt!!
Citera
2026-06-06, 14:36
Medlem
BombaySaphires avatar
Jag upprepar min tidigare fråga:

Vad har alla dessa muslimer för kvalifikationer som gör dem aktuella som valbara kandidater på listor till Sveriges kommuner och regioner?
Citera
2026-06-06, 14:40
Medlem
-GGs avatar
Så jävla äckligt. Men inte alls förvånande.

Att demografin gör så här, och att partier i princip blir rena invandrarpartier där saker som inte alls rör svenskarna är det som är mest på dagordningen.

Med demografin skiftar också alla intressen åt andra håll.

Medan svenskarna fortsätter att tro att ett eget egenintresse är någonting som inte behövs eller kan pratas platt i en slags överenskommelse om att inte göra anspråk på någonting viktigt.
Senast redigerad av -GG 2026-06-06 kl. 14:43.
Citera
2026-06-06, 14:56
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertus
Ja muslimerna får det drägligast i Sverige med sossestyre men då vänstern går hand i hand med sossarna så organiseras muslimer i Vänstern för att ta kontroll över partiet. Om ca 2-3 val så har många av deras svenskfödda barn rösträtt och då kommer Sveriges politiska och även demokratiska framtid att se annorlunda ut.

Vänstern är idag ett minoritetsparti men snart ett stort minaretsparti.

Medan de som propagerat för massinvandringen alltid har betett sig som om läget angående demokrati och politik är ett status q-läge i Sverige. Man har hållit på med förändringarna i demografin i 40-50 år. Det är inte jättelänge men ändå väldigt märkbart i samhället, och då är det ändå i en slags början, en första fas som nu gått över till den andra.

Dessa är ju frågor som aldrig någonsin funnits i Sverige, och det är sinnessjukt att man så ansvarslöst har utsatt ett land för detta.
Citera
2026-06-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
De har slagit in en kil i svenska politiska systemet. De tar över ett riksdagsparti och kan så importera fler av sin sort. Höja alla bidrag för de som redan är här.

Så skulle jag också arbeta om jag ville invadera ett land med politiska medel. Arbeta inifrån är mycket effektivare än att arbeta utifrån.
Själv hade jag kanske inte valt att infiltrera ett parti som aldrig tillåtits ingå i en regering, men det är bara jag.
Citera
2026-06-06, 16:27
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Själv hade jag kanske inte valt att infiltrera ett parti som aldrig tillåtits ingå i en regering, men det är bara jag.
Litet parti är lättare att ta över än ett stort. musslorna har dock försökt med både stor och liten då de numera är en del av sossarna också. Skillnaden är att de kontrollerar inte sossarna som de gör med Vänsterpartiet.

Föredrar det gamla VPK, de gamla kommunisterna framför musslorna!
Citera
2026-06-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Jaha, genom att hålla dem fångna då eller? Hindra transaktioner till panama, schweiz och caymanöarna? Krävs väl en global regering för det, lycka till.. och nlir säkeet lättare med islamister som styr jösses.

På medeltiden och framåt gjorde folk revolter och helt enkelt avrättade på olika sätt de rika när det blev för orättvist. Det var ju lite tydligare då eftersom de rika bodde i borgar och åkte hästkärra. Hade inte så mycket med islam att göra i våra trakter. Gissar att ingen av dina anfäder var inblandade
Citera
2026-06-25, 21:57
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Den Muslimska mördarsekten har ju infiltrerat hela Sverige under decennier, inget nytt direkt.

Tyvärr är det inte bara religiösa muslimer som dras till V, utan i ännu högre grad politiskt styrda ISLAMISTER!!

En röst på V fungerar som en islamistisk Trojansk Häst direkt in genom bakdörren till Socialdemokraterna !
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in