Citat:
Ursprungligen postat av
PatricHbg
Om det gäller dig själv, har du följt reglerna kring överklagan? Tidigast efter två dagar, senast inom 10 dagar - från utfärdandet
I mitt fall bestred jag efter 2 dagar, så fort det var möjligt. Trots bekräftad mottagelse av bestridan har de skickat vidare till inkasso. Jag har dessutom skickat dem bilder som motbevisning. Har vi någon på FB som arbetar i nämnt bolag som kan inkomma med insikter i arbetssätt och kravställan från ovan höjder?