Citat:
Ursprungligen postat av
ostronfiol
Det finns ingen långhållsbana i Östersund med manuell markering vad jag vet.
Kanske räcker med 50m för att en del personer inte vill springa fram å tillbaka?
Min poäng och gissning är således inget med "långhåll", utan snarare att händelsen rör några personer som inte vill springa fram och tillbaka mellan skjutplats och tavla. LIKT man kanske skulle göra på en långhållsbana... Förstår du nu?