Citat:
Ursprungligen postat av
OmedelSvensson
Man har pluggat det ”felaktiga hålet” efter 2021 enligt uppgifter jag sett.
Det är ju det rimliga utfallet av tidigare händelser.
Då har man väl, som du skrivit tidigare, inte ens försökt montera låspinnen.
Min undran, varför förhindrar man inte infällning av ställ på marken via switch från intryckt ställ? Är det för att kunna testa luckornas funktion utan domkrafter? Man kan ju alltid designa switchens installation/montering så att det går att påverka den med markutrustning…
Eller är det så att en sådan lösning redan analyserats och bedöms ge större nackdelar än fördelar?