Citat:
Ursprungligen postat av
67arigGubbe
Om det va så enkelt skulle alla gjort det.
Tyvärr finns det .. HELT LAGLIGT, moraliskt kan ju diskuteras
Har själv provat och det var sjukt lätt och man lyfte inte ett finger.
Passiv inkomst 24/7
Kommer inte dela eller svara på PM om hur då jag hatar dessa kräk mer än pengar.